Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=fmprOB;14945]
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

    At han ryger til rengøringsmiddel.dk
    Jeg ved intet

    Comment


      [QUOTE=Prins Henrik;14954]
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg ved intet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Med al respekt. Men det er sjovt at hver gang vi nærmer os transfer tid så er de fleste som rygtes til klubben på dette forum straks blevet set på en odenseansk restaurant, ved stadion eller på banegård. Sjovt nok skriver vi aldrig med disse personer som omtales i det sammenhæng, så vidt jeg husker. Jeg tror ikke at Dalgaard og hans manager tager til Odense for at forhandle, for derefter at tage ud og spise, eller for at spille backgammon.
        Helt enig. Det virker meget underligt, at de tager til byen for at forhandle med OB, men lige tager på café og drikker kaffe og spiller spil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
          Helt enig. Det virker meget underligt, at de tager til byen for at forhandle med OB, men lige tager på café og drikker kaffe og spiller spil.
          Hvorfor er det underligt?
          Jeg mener - det er da ikke underligt at forhandle face-to-face, for derefter at aflægge en cafe et besøg sammen med sin rådgiver?
          Jeg har da haft adskillige cafe-besøg med forretningsforbindelser i min tid på arbejdsmarkedet - hvorfor skulle en fodboldspiller ikke kunne det samme?
          Nu er rygtet jo så skudt ned tidligere i tråden, men jeg ser da ikke scenariet som usandsynligt...
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Fordi manden er på kontrakt i en anden klub og han er et kendt ansigt.

            Hvis jeg mødes med en anden arbejdsgiver for at tale om at skifte job, så sidder jeg ikke på en café sammen med dem. Det foregår ikke i offentligheden. Og jeg er ikke ligefrem et kendt ansigt. Så du kan ikke sammenligne kaffesnak med forretningsforbindelser med forhandlinger i den professionelle fodboldverden.

            For lige at skære den skarpt, så ville Ronaldo jo heller ikke sidde på en café i Manchester med sin agent efter forhandlinger med Manchester United. Han er et kendt ansigt og der vil opstå alt for mange historier, rygter osv. der er skadelige. Så det er meget underligt i mine øjne, hvis det sker.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
              Fordi manden er på kontrakt i en anden klub og han er et kendt ansigt.

              Hvis jeg mødes med en anden arbejdsgiver for at tale om at skifte job, så sidder jeg ikke på en café sammen med dem. Det foregår ikke i offentligheden. Og jeg er ikke ligefrem et kendt ansigt. Så du kan ikke sammenligne kaffesnak med forretningsforbindelser med forhandlinger i den professionelle fodboldverden.

              For lige at skære den skarpt, så ville Ronaldo jo heller ikke sidde på en café i Manchester med sin agent efter forhandlinger med Manchester United. Han er et kendt ansigt og der vil opstå alt for mange historier, rygter osv. der er skadelige. Så det er meget underligt i mine øjne, hvis det sker.
              Nu skrev jeg heller ikke noget om, at han evt. havde siddet på cafe med repræsentanter for OB - men blot med en ven/rådgiver. Fodboldspillere har jo altså trods alt også et civilt liv, hvor de kan bevæge sig frit omkring i verden. Og nu er vi jo trods alt ikke lige i Messi-kaliberen, vel...

              ...og så tvivler jeg ærligt talt på, at ret mange mennesker ville genkende Dalgaard, hvis det virkelig var, at han bevægede sig rundt i gader og stræder udenfor Viborg
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Nej Dalgaard skynder sig direkte ind i sin Porsche Cayenne med tonede ruder og kører væk så ingen ser ham... Det Dalgaard... Du er heldig hvis 1% af odensevej befolkning ved hvordan manden ser ud.... Mon ikke de kunne nuppe et cafe besøg...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Nu skrev jeg heller ikke noget om, at han evt. havde siddet på cafe med repræsentanter for OB - men blot med en ven/rådgiver. Fodboldspillere har jo altså trods alt også et civilt liv, hvor de kan bevæge sig frit omkring i verden. Og nu er vi jo trods alt ikke lige i Messi-kaliberen, vel...

                  ...og så tvivler jeg ærligt talt på, at ret mange mennesker ville genkende Dalgaard, hvis det virkelig var, at han bevægede sig rundt i gader og stræder udenfor Viborg
                  Det er jo lige meget om det er mange eller få, der vil genkende ham. Det handler vel om, at han ikke skal genkendes af fans, journalister osv., der kan starte historier og rygter.

                  Du sammenlignede situationen vedrørende en kendt fodboldspiller med dit eget liv. Det kan man ikke. Fodbold er en helt anden og langt mere eksponeret verden.

                  Men du må da indrømme, at det kan give historier, hvis topscoreren i Superligaen, der spiller i en jysk klub forholdsvis langt fra Odense, sidder i Odense med sin agent.

                  Så jeg synes stadig, at det virker meget underligt, hvis en kendt fodboldspiller der har udtalt, at han gerne vil skifte klub, sidder i Odense med sin agent og spiller backgammon.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Nej Dalgaard skynder sig direkte ind i sin Porsche Cayenne med tonede ruder og kører væk så ingen ser ham... Det Dalgaard... Du er heldig hvis 1% af odensevej befolkning ved hvordan manden ser ud.... Mon ikke de kunne nuppe et cafe besøg...
                    Til dig også: Det er jo lige meget om det er mange eller få, der vil genkende ham. Det handler vel om, at han ikke skal genkendes af fans, journalister osv., der kan starte historier og rygter.

                    Det er i den forbindelse ligegyldigt om den gennemsnitlige indbygger i Hjallese kender hans ansigt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      ...og så tvivler jeg ærligt talt på, at ret mange mennesker ville genkende Dalgaard, hvis det virkelig var, at han bevægede sig rundt i gader og stræder udenfor Viborg
                      Enig og det var også en af grundene til at jeg skrev hvad jeg gjorde tidligere i tråden.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Hvorfor en Porsche Cayenne? Har han virkelig kun råd til det på en kontrakt i Viborg?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                          Hvorfor en Porsche Cayenne? Har han virkelig kun råd til det på en kontrakt i Viborg?
                          Nej det var bare for sjov :-) aner jeg intet om. Kan godt følge dig - men nok om det.. Nogen sagde han var spottet :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Nej det var bare for sjov :-) aner jeg intet om. Kan godt følge dig - men nok om det.. Nogen sagde han var spottet :-)
                            Jeg gætter på, at vi nok taler om Fiat 500, når det er Viborg

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                              Til dig også: Det er jo lige meget om det er mange eller få, der vil genkende ham. Det handler vel om, at han ikke skal genkendes af fans, journalister osv., der kan starte historier og rygter.

                              Det er i den forbindelse ligegyldigt om den gennemsnitlige indbygger i Hjallese kender hans ansigt.
                              <--- gennemsnitlig indbygger i Hjallese som ville kunne genkende ham! Som nytilflytter til hjallese vil jeg kunne lave statisk materiale som vil påvise at ca. 25% af indbyggerne i hjallese ville kunne genkende ham!

                              Noget andet er at jeg faktisk meget gerne så TD i OB efter sommeren - vi kommer under alle omstændigheder til at mangle noget fysisk og noget højde, hans kvaliteter som målscorer ville jeg ikke brokke mig over.

                              Comment


                                hvor ville jeg gerne se OB være tidligt ude i et transfer vindue for en gangs skyld. kan lige se fck allerede har signet med deres nr 2 og en tredje er rygtet dertil. Ved godt klubberne på ingen måde kan sammenlignes, men ville sgu være rart at der var en nogenlunde komplet trup et par uger inden sæson start.

                                Comment

                                Working...
                                X