Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fck 09.03.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Med fare for at blive udhængt som pessimist har jeg svært ved at se, med det vi har præsteret de sidste to kampe, hvordan på søndag kan undgå at blive andet end en pinlig forestilling, hvor et (formoder jeg) tændt Fck vl være meget opsatte på at revance sidste weekend. frygter totalt kolaps...
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #17
      Nu har FCK ikke spillet særlig overbevisende her i begyndelsen. Hvis vi kan levere samme fight som mod Midtjylland, tror jeg egentlig godt, vi kan hive point hjem. Kampen kan hurtigt blive en alt eller intet-kamp for FCK. Kommer de bagud, kan de godt vise sig sårbare.

      Jeg håber, vi flytter Spelmann op på toppen med Skoubo og sætter Schoop på midtbanen. Bodul skal finde andre takter frem, hvis han skal mere på banen i denne sæson.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
        Nu har FCK ikke spillet særlig overbevisende her i begyndelsen. Hvis vi kan levere samme fight som mod Midtjylland, tror jeg egentlig godt, vi kan hive point hjem. Kampen kan hurtigt blive en alt eller intet-kamp for FCK. Kommer de bagud, kan de godt vise sig sårbare.

        Jeg håber, vi flytter Spelmann op på toppen med Skoubo og sætter Schoop på midtbanen. Bodul skal finde andre takter frem, hvis han skal mere på banen i denne sæson.
        Det syntes jeg også man skal. Vi er nød til at få noget mere power ind på midten og satse på en dødbold eller genialiteter fra Emil og Falk..
        Bodul skal overhovedet ikke på banen

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
          Nu har FCK ikke spillet særlig overbevisende her i begyndelsen. Hvis vi kan levere samme fight som mod Midtjylland, tror jeg egentlig godt, vi kan hive point hjem. Kampen kan hurtigt blive en alt eller intet-kamp for FCK. Kommer de bagud, kan de godt vise sig sårbare.

          Jeg håber, vi flytter Spelmann op på toppen med Skoubo og sætter Schoop på midtbanen. Bodul skal finde andre takter frem, hvis han skal mere på banen i denne sæson.
          Lad os håbe at TB er enig. Men tvivlen nager unægteligt

          Håber i stedet at Bashkim får nogle minutter. En 30-40 minutter med ham på 50% er en større trussel mod FCK end Bodul i en hel kamp.

          Comment


            #20
            http://mobil.bold.dk/#/nyt/Staale-ha...-Wiland-mod-OB

            Comment


              #21
              Det her står helt for min egen regning, men kan det tænkes at. Vi ikke har råd til at frikøbe Mos, og derfor forsøger at få gang i Bodul, som vi har en længere kontrakt med. At manden så efter 2 kampe burde have spillet sig af holdet, er skræmmende.

              Et andet scenario kunne være at Mos endnu ikke er helt klar til 90 min, efter sin skade.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #22
                Nu spørger jeg dumt, men er der 50 kr's billetter til kampen? Det er for længe siden jeg har været på Mekka så er ikke helt opdateret mht det nye koncept.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Nu spørger jeg dumt, men er der 50 kr's billetter til kampen? Det er for længe siden jeg har været på Mekka så er ikke helt opdateret mht det nye koncept.
                  Det er der. Mød op i kamptrøje, så kan du få billet til 50 kr til Stiften eller Nordea
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #24
                    Tak. Fedt at det også er til "store" kampe
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Men kan vel ende med JC på kassen hvis DBU gør noget ved toppel
                      Kan blive god keeper-lir, hvis FCK vælger Kim C. i kassen. De batlede vist også da de begge var i FCK.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #26
                        http://www.bold.dk/nyt/Abdellaoue-vil-nedlaegge-FCK

                        Comment


                          #27
                          Er Bodul ikke Troels opfindelse og derfor skal han nok blive ved med forsøge få ham til blive en succes.
                          Frygter han starter inde igen af den ene årsag.

                          Comment


                            #28
                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ve-en-roevfuld

                            det bliver en vild kamp

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Lad os håbe at TB er enig. Men tvivlen nager unægteligt

                              Håber i stedet at Bashkim får nogle minutter. En 30-40 minutter med ham på 50% er en større trussel mod FCK end Bodul i en hel kamp.
                              Ja jeg håber så ikke at T.B er enig. Kan ikke få øje på hvad Schoop skal kunne bidrage med ..
                              Håber sådan set heller ikke at se Skoubo spille , men han var trods alt mindst ringe mod EfB så ser gerne Mos og Skoubo danne angreb.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                håber drengene møder op med mere vilje og gejst end mod efb....ellers får vi røvfuld

                                Comment

                                Working...
                                X