Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
172 results in 0.1455 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Hvis det var hvilken som helst anden udenlandsk spiller med Falks kvalitet og niveau, så ville forummet gå selvsving over hvor fedt det var. Hvis han...
- Likes 5
-
Det er jeg ikke enig i.
Her snakker vi om spiller der skifter en sikker bænkplads ud med en nærmest 100 p sikker start plads i 1 div. Det...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Men her har du en spiller der kan vælge mellem at kigge bold fra bænken og spille nogle reserveholdskampe eller en stor sandsynlighed for fuld spilletid...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Var Klynge blevet i OB havde han ikke udviklet sig på samme måde. Han kom til SIF da de spillede i 1. div og fik på den måde meget spilletid på et lavere...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Fint startprogram, somregel er premierekamp ikke de bedste og alt kan ske.
men synes det er meget svær start på 2026 og med tanke på vores...
Leave a comment:
-
Hvis hvad der er sket for 8 år siden er ligegyldigt, så er det han lavede på Cypern og Tyskland på samme måde ligegyldigt. Man kan jo ikke lige tage de...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det output der har været fra Michelson synes jeg ikke har været nok for en back der hovedsageligt fungere offensivt.
Han har spillet 106...Last edited by Elvic; 23-05-2025, 10:28.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg har også prøvet understøttelse, men derfor mener jeg stadig ikke man er berettiget til at snyde. Ligeså vel som en der har mange penge heller har...
Leave a comment:
-
Og du mener fordi han er en rig mand så skal han dømmes på forhånd, mens ham på kontanthjælp er uskyldig indtil andet er bevist.
så folk...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Er nok det du mener, men synes der er kæmpe forskel på om vi kan leve med uafgjort eller være tilfreds med uafgjort.
Jeg kommer aldrig nogensinde...
- Likes 10
Leave a comment:
-
Hvor har jeg set et program lignende dette, hvor det efter kamp 1 i slutspillet kan være afgjort
Giver dårlige flashback minder til sidste...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tænker det største problem med diskussion online er folk tænker man skal "vinde" og hvis man ikke kan overbevise de andre om ens egne synspunkter,...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Vildt at man åbenbart er så tilfreds med hvad man ser at man kun har foretaget en udskiftning efter 77 min
Leave a comment:
-
-
Hvad skal have sige?????
Skal han sidde og sige den konstallation der er lige pt ikke er optimal. For så tænker jeg først der kommer et ramaskrig...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: