Og så har banden overtaget forum igen med spam og banaliteter og trolleri.
Farvel og tak - det her er trods alt for meget.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.3120 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg husker først og fremmest KB for at være en ekstremt visionær træner i sin tid. Som sportsdirektør var jeg aldrig tilhænger af metoden (FCK light),...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er mig en gåde, at han ikke spiller før Gomez.
Men ok, adskillige trænere har vurderet ens, hvad Ivan angår....
Leave a comment:
-
Fed opstilling! Glæder mig til at se samarbejdet mellem Ejdum og WM, og så håber jeg, at Marcus træder i karakter....
Leave a comment:
-
Han er jo ven af huset, og jeg ser gerne, at han træner med for at holde formen ved lige. Vi skal behandle vores ‘egne’ godt, men jeg tænker...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Myhra
NM Bürgy Gomez Sørensen
Trybull
Owusu Ejdum
Martin
Luca Fenger
Jeg skubber Owusu op for - trods...
Leave a comment:
-
Jeg synes også, der var for mange lottokuponer inden BW. I de sidste 15 år har jeg ikke kunne finde et rød tråd i vores transfers, og vi har handlet i...Last edited by Jungledyret; 04-02-2025, 08:35.
Leave a comment:
-
LO, Grubbe, Juul-Sandberg, ja - sågar BP kan alle tage en 6er.
Det synes jeg er yderst rimeligt til et halvt år i første division.
...
- Likes 2
Leave a comment:
-
LV fra BT kom med en svada om, at BW havde mere travlt med tåbelige lottokuponer end sportsligt fokus på forlængelse med Slots.
Om det blot...
Leave a comment:
-
-
Uden at starte en fløjkrig. Jeg antager, at vinduet nu er lukket (med salg af Slots som sidste led) og jeg synes altså, det er en yderst forstandig strategi,...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Chancen for at spille og være en kæmpe profil er (vældigt) større i OB i og 1 division/superligaen end i Verona og Serie A.
De unge har alt...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Slots har åbenbart et stort ønske om udlandet her og nu. Det er, som det er, og jeg tænker, det er et fint skifte for ham - omstændighederne i betragtning....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi vil jo alle det samme.
At OB bliver en klub, der er Danmarks tredjestørste by værdig. En fast del af den bedre halvdel og i ny og næ at...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg bliver givetvis skuffet. Det forventer jeg efterhånden.
Jeg har intet ideal om rene U-spillere. Mange af mine favoritter i OB har været...
Leave a comment:
Leave a comment: