Luca med en fejlaflevering og generobrer bolden selv med det samme. klasse!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart vinter 2024/2025 tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
giv ham nu lige en sæson i superligaen først...endnu har han jo kun vist sig frem i en håndfuld kampe på højeste niveau...
Men håber da også han bliver længe
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo jojo. Men knægten har vildt meget klasse. Venstrebenet. Kanon venstrespark og meget dynamisk og god på bolden. Kommer helt sikkert bud på ham
Men håber da også han bliver længe
Og enig i han gør det fantastisk - men endnu er der ikke så meget fra ham på øverste niveau, og tænker den værdi han har for OB er noget større end hvad man vil kunne få for ham - indtil han beviser det i superligaen og over længere tid. Man har også lige forlænget med ham - så kan ikke se ham ryge afsted allerede til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er mig en gåde, at han ikke spiller før Gomez.
Men ok, adskillige trænere har vurderet ens, hvad Ivan angår.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det håber jeg så ikke - det betyder han er gået i stå
Og enig i han gør det fantastisk - men endnu er der ikke så meget fra ham på øverste niveau, og tænker den værdi han har for OB er noget større end hvad man vil kunne få for ham - indtil han beviser det i superligaen og over længere tid. Man har også lige forlænget med ham - så kan ikke se ham ryge afsted allerede til sommer.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er mig en gåde, at han ikke spiller før Gomez.
Men ok, adskillige trænere har vurderet ens, hvad Ivan angår.
og selv om han ikke er fra eget akademi så kan samme logik vel bruges om ham; hvis ikke han skulle spille nu, hvornår så? Mon ikke de håber de kan reducere hans antal af blundere - så har man en rigtig god stopper lige pludselig.
- Likes 3
Comment
Comment