Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
162 results in 0.1499 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Nej, men synes virkelig han gjorde det godt i går i midten af tremandsforsvaret. Han var også meget vigtig ift. standardsituationer i går, og det kan...
- Likes 4
-
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg synes også, at det virker spændende - særligt som andre mener, så håber jeg virkelig også Falk kommer ind i denne ugen. Så vil vi kunne stille nedenstående...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Meget enig. Dog så jeg nok helst WCM på 10’eren og så en ny 8’er...
Leave a comment:
-
Synes det ser spændende ud. Jeg er dog i tvivl, om Falk er tiltænkt 6'eren eller 8'eren, hvis han kommer. Så er jeg i tvivl om Trybull, der tror jeg også...
Leave a comment:
-
Umiddelbart på papiret en spiller fra en høj hylde. Men godt nok ikke særlig mange mål han har i sin seniorkarriere - 11 mål i 95 kampe for Kiel og 4...
Leave a comment:
-
Hmm, lyder spændende. Link her: https://x.com/Plettigoal/status/1937150735935734222...
Leave a comment:
-
Men dén midtbane der kommer vi heller ikke til at spille med. Falk og Ejdum - forudsat Falk kommer - vil være to sikre mand på midtbanen, og derudover...Last edited by Kappen1975; 23-06-2025, 10:51.
Leave a comment:
-
Jeg ser Jenner løbe med fysisk her til formiddag, da jeg cykler op ad Åstien...
Leave a comment:
-
-
-
Ja, det var ikke lang tid det fik. Men KEP fik da meldt det op som et scoop og Tøffe var glad for at se Zorniger tilbage i Superligaen...
Leave a comment:
-
Det handler jo ikke om, om vi har en guldgeneration eller ej - og på den anden side, så har vi altså nogle dygtige ungdomsspilere nede i Ådalen. Det handler...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mange tak for indsatsen til en meget sympatisk person
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg må sige, at jeg er imponeret over, at vi kan hente Zorniger til klubben. Synes hans spillestil taler lige ind i OB-DNA'et fra bl.a. Ricardo og Kim...
Leave a comment:
Leave a comment: