Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
51 results in 0.0084 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Nogen, der ved om Tv3sport overhovedet snakkede om Bashkim i går, eller var det bare den sædvanlige sludder om de tre tophold?Last edited by Kappen1975; 01-09-2018, 09:19.
-
Bashkim Kadrii:
Stonebear
fmprOB
Kaspernon
Andlox
Matti1887
Kappen1975
Bashkim Kadrii...
Leave a comment:
-
Kunne man forestille sig, at Michelsen vælger at gå tilbage til en 4-4-2 bare med Bashkim venstrekanten? Det ville jo give noget helt andet dynamik med...
Leave a comment:
-
-
Nogen der har prøvet at scanne ens billet på mobilen ved indgangen? Virker det fint?
Leave a comment:
-
Okay, så har jeg misforstået noget :)
Og nu gider jeg ikke denne diskussion mere.
Godnat fyr....
Leave a comment:
-
Men tror du ikke det ville blive det samme?
Jeg tror at Jesper Hansen har stået for skud pga. økonomien er som den er.
Du...
Leave a comment:
-
Må jeg høre dig om en ting? Hvilken sportsdirektør så du gerne vi fik?...
Leave a comment:
-
For det første har jeg ikke rost JH. For det andet kan man ikke sammenligne de to ting. Som håndværker ved man, hvordan tingene skal laves, og de bliver...
Leave a comment:
-
Hvilken håndværker bruger du? Stop nu den sammenligning med en håndværker og sportsdirektør...Last edited by Kappen1975; 19-07-2018, 21:31.
Leave a comment:
-
Synes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg...Last edited by Kappen1975; 19-07-2018, 17:59.
Leave a comment:
-
-
Vidste du..... at der fremover ikke vil være fælles indløb i Superligaen?
I den kommende sæson vil først udehold, så hjemmehold og til...
Leave a comment:
-
Enig. Men håber Ludwig har mere fart end vores gamle midterforsvarsspillere. Vi har nemlig manglet fart i vores midterforsvar. KEP er som en skildpadde...
Leave a comment:
-
Leave a comment: