Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
186 results in 0.2036 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Spændende med Sander og ikke Trott......har desværre længe lugtet af at Myhra er færdig på topplan...
-
DD er landsholds spiller og Luca ikke...måske det som er forskellen...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det har udviklet sig til en børnehave med ligegyldigt skænderi og påstande......kom videre eller hold NuKæ....ft...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Seriøst _- kan der ikke blive lavet en diskussions tråd ???? Og så holde os til rygter i denne...
- Likes 8
Leave a comment:
-
Opret nu bare den tråd hvor der kan diskuteres påstande og dit og dat og lad denne handle om transfer......det andet er trættende...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Enig ...tror desværre at det har sat i psyken på den gode Myhra.....men Trott er sgu ikke ligefrem mit håb om en ny keeper...
Leave a comment:
-
Ahhhh nok nærmere at man begynder at fornemme at Myhra er færdig på topplan...
Leave a comment:
-
-
Man burde da kigge på ny keeper nu Myhra er ude med stress.....det er ikke en holdbar situation...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
SK må ikke vælge sine nye assistent hvilket ville være normalt..
Tb gør intet for at sige at Sk er garanteret sit job ....
rygterne svirre...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Det sker ikke IMO på en helligdag - så håber på fredag men tror det desværre ikke og istedet så kan vi fyre SK et par mdr inde i sæsonen fordi man naivt...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vildt som vi prøver at lave en aab no 2 ......vi tager alle de forkerte valg ....sk bør komme ud .....jeg er mere bekymret over den sæson som venter hvis...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Så på X idag at Farzam fra bt blev spurgt til det om det samme ....han kunne ikke bekræfte direkte men antydede det indirekte at Zor var på vej.....så...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Medmindre de hiver en transfer fri kanin op af hatten sååå er jeg pænt bekymret...
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: