Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

altså det er jo ikke så underligt vi blev totalt domineret mod AGF, det var de regerende mestre.

I dag er vi da bedre med men stadig det 2. bedste hold på banen - mod en oprykker...

Comment

Nu er det afgjort. Det bliver en lang kamp mod nedrykning. Nu er vi 7 point efter table of skov.

Comment

Selv Falk taber bolden efter indkast ..
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Kan snart ikke mere...

Comment

5 min. lagt til...5 min. til at få et eller andet med fra den her elendige forestilling.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Falk er færdig

Comment

Jeg er rystet. Over alt hvad der omhandler OB

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Og blev han skadet der???
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Én ting er at man fyrer en træner, der opfører sig illoyalt, det kan man forstå. Men at erstatte ham med en træner med den fuldstændigt modsatte spillestil er jo helt hul i hovedet. Indrøm nu bare at I ansatte Thomasberg fordi han har et navn og var ledig.

Dét er i mit hoved et lige så stort problem som manglende forstærkninger. Omend man må kigge på Yttergård og tænke "Er dét den kræsenhed, han snakker om?" Hold kæft hvor præsterer han bare ringe.

På både back og i centerforsvar.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Det her hold rykker ned. Der skal ske noget voldsomt i transfervinduet. Men det er det her der gør at jeg ikke tager de 200 km til stadion hver vej.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        den der lyserøde trøje - skulle vi ikke snart sende den på pension.

Næppe derfor vi taber i dag - men den hjælper sgu da ikke på det.
                        Hvis det i det mindste var en kraftigere lyserød. Nu ligner den en hvid trøje der er blevet misfarvet i tøjvasken.
                        Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Ganaus har været vores suverænt bedste mand

Comment

Nu har vi tabt til begge oprykkere.

Comment

Ganaus igen med afslutning... det skulle have været ham i dag.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Vi er nedrykning kandidat....længere er den ikke

Comment

Working...
                                X