Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.2346 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Meget enig i at Falk vil være en kæmpe forstærkning. Både spillemæssigt, men ikke mindst at have en med hans erfaring i truppen, tror han vil kunne lære...
- Likes 2
-
Nogen der ved hvor man kan finde træningstiderne i Nyborg? :)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Velkommen til !
Minder lidt om historien med Mukthar og Bisseck.
Begge spillere der var udråbt til store talenter og spillede på diverse...
- Likes 8
Leave a comment:
-
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...fviser-fcn-bud
Så kan vi vidst godt afskrive ham, hvis han reelt nogen...
Leave a comment:
-
Jeg ser ingen af dem nævnt i artiklen som særlig seriøse. Måske den meste seriøse af dem er Hjulsager, men ved ikke om det er realistisk.
...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg kan nu egentlig godt lidt at Ejdum kommer op på 10’eren igen. Synes han var fantastisk der i efteråret. Problemet er bare at lige nu har vi...
Leave a comment:
-
Har lige set tirsdagstrænerne på TV2, hvor Peter Graulund er kommet med i stedet for David Nielsen.
Werge spørg om det er tilfældigt at Troels...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Prøver lige at finde den helt store konspirationsteori frem.
Kunne det tænkes, at de manglende transfers denne vinter også har lidt at gøre...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ja egentlig lidt vildt at vi alle synes vi får en dårlig start på foråret. Det gør vi også spillemæssigt.
Men vi er kommet 1 point yderligere...
Leave a comment:
-
Tyder jo meget på Fenger er på vej væk siden han ikke er taget med på træningslejr og undersøger sine muligheder imens.
Så står vi med Luka,...
Leave a comment:
-
Ift Benjamin T. Hansen, så har han udviklet sig utrolig meget efter han tog til Norge fra FCN. Han blev nærmest med det samme anføre i Haugesund, var...
Leave a comment:
-
Ser man på de seneste års 3. pladser (som jo er dem vi skal slutte over), så er de fordelt således:
2024: 49 point
2023: 56 point
2022:...
Leave a comment:
-
Egentlig vildt at man skal betale mere for at kunne se 1. division end superligaen….. Der er jo noget helt galt
Leave a comment:
-
Man burde overveje at gå sammen om at lave en fælles klage mail til dem, synes virkelig ikke det kan passe man skal betale så mange penge for at se 1....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Wow… jeg har også viaplay gennem en tv udbyder og betaler den største pakke jeg kan, netop for at kunne de alle kampe.
har kunne se...
Leave a comment:
Leave a comment: