Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt HIF-OB

FS/SF går med denne starter hvor Myhra i øvrigt jagter første clean sheed i 196 dage

......................Viljar
    Nico.......BP........Byrgü......Adam
    .................Trybull
    ........Owuso........Grubbe
    ................Ejdum
    ........DD............Luca

Der er naturligvis usikkerhed om det bliver BP eller Aschou sammen med Byrgü i cf. Luca er jo også lidt tvivlsom og melder han fra er BP angriber igenigen med Jay Roy som back-up
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF går med denne starter hvor Myhra i øvrigt jagter første clean sheed i 196 dage

.................Trybull
    ................Ejdum

Der er naturligvis usikkerhed om det bliver BP eller Aschou sammen med Byrgü i cf. Luca er jo også lidt tvivlsom og melder han fra er BP angriber igenigen med Jay Roy som back-up
    7 defensivspiller som starter... :-(
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

.................Trybull
      ................Ejdum

Er der noget SK har misforstået i forhold til 4-back kæde?
      En startopstilling med tre højrebacks, og en venstreback, syv defensivt orienterede spillere, det oser helt vildt af sprudlende angrebsspil.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg forstår godt, hvis man vælger BP i CF , UNDER FORUDSÆTNING AF, at Julius ikke kan spille fuld tid endnu, det er afgørende.
        jeg forstår IKKE hvorfor man ikke fortsætter med Ejdum på 8 og Marcus på 10 er en
        og jeg forstår SLET IKKE hvis SK ikke snart er fortid som træner i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

7 defensivspiller som starter... :-(
          Er det ikke meningen at vores backs skal komme til indlæg for at servicere Luca? At Michelson ikke tør selv med hans favoritben er en “bummer”. Lige så snart Adam kommer i kombinationsspil og kommer til baglinjen scorer vi to nærmest på 50% af chancerne. Sæt i gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Er det ikke meningen at vores backs skal komme til indlæg for at servicere Luca? At Michelson ikke tør selv med hans favoritben er en “bummer”. Lige så snart Adam kommer i kombinationsspil og kommer til baglinjen scorer vi to nærmest på 50% af chancerne. Sæt i gang.
            Enig. Men desværre også lige så sikkert at situationen bliver farlig når modstanderen kommer i angreb i Adam’s side…..

Comment

Søren Krogh skal ikke være cheftræner i OB. Den er ikke længere. Han er en skide god mand, men han har ikke evnerne til at være cheftræner.

Det vil være4 startopstilling på 4 kampe, som har minimum 2 ændringer.

Vi skal have en erfaren cheftræner, med godt netværk ind, og en som kender, til hvad det kræver, at stå med ansvaret.

Men igen - jeg tror heller ikke han er vores cheftræner i Juli måned, og kunne sagtens se man tog beslutning om at sige farvel, efter idag.

Comment

Det Forsømte Forår - som sidste år.
                Men OB har jo intet lært af det.
                Det er bare så træls…Men vi må jo se efter kampen om
                det igen bliver samme omgang som sidste kamp eller
                OB kommer tilbage på sporet…Giv os nu en god start
                på weekend :-)

Comment

Jeg kan nu egentlig godt lidt at Ejdum kommer op på 10’eren igen. Synes han var fantastisk der i efteråret. Problemet er bare at lige nu har vi ikke nogen 8’er, og der vil han også være den bedste.

Jeg kan egentlig godt se ideen i en kompakt/defensiv midtbane der kontrollere kampen og gør vi ikke bliver fanget i omstillinger, samtidig med at vores backer kommer langt frem og laver indlæg, indtil forhåbentlig 3 mand hvor Ejdum også har vist sig farlig i den position.

Det må være tanken med opstillingen - om jeg tror på det bliver effektueret i kamp, er jeg nok mere i tvivl om.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Jeg kan nu egentlig godt lidt at Ejdum kommer op på 10’eren igen. Synes han var fantastisk der i efteråret. Problemet er bare at lige nu har vi ikke nogen 8’er, og der vil han også være den bedste.

Jeg kan egentlig godt se ideen i en kompakt/defensiv midtbane der kontrollere kampen og gør vi ikke bliver fanget i omstillinger, samtidig med at vores backer kommer langt frem og laver indlæg, indtil forhåbentlig 3 mand hvor Ejdum også har vist sig farlig i den position.

Det må være tanken med opstillingen - om jeg tror på det bliver effektueret i kamp, er jeg nok mere i tvivl om.
                    Ejdum er klart bedst som 10er, han har spillet sine klart bedste kampe der liggende bag 2 angribere. Presspillet fungerer også meget bedre på den måde, OB får aldrig succes med hverken 343 eller 433, jo hvis man 10 dobler budgettet.....

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Er der noget SK har misforstået i forhold til 4-back kæde?
                      En startopstilling med tre højrebacks, og en venstreback, syv defensivt orienterede spillere, det oser helt vildt af sprudlende angrebsspil.
                      Min bekymring er mere midtbanen der. To defensivspiller som 8er. Det kan blive vanskeligt at sætte lidt flydende offensivspil i gang. Og de offensive træk af vores backs kan hurtigt falde tilsammen hvis midtbanen er ikke med.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Også potentielt noget lort at flytte Byrgü til venstre. Det snakkede ham Viborgfanen om, i SFÅ. At Jacob Poulsen havde flytter Byrgü til venstre, og siden blev det aldrig godt. Men de havde været glade for ham til højre.
                        Jeg håber ikke opstillingen er rigtig. Dumt at smide Marcus af nu.. Og Ejdum er den eneste der kan spiller 8er

Comment

Holder den opstilling taber vi. Og alt den bytten rundt? Håbløst!
                          Får vi røvfuld bliver det sidste kamp for SK.

Comment

Det er en giftig kamp vi står over for i aften. Umiddelbart mener jeg ikke, at en sæson kan bedømmes på baggrund af en enkelt kamp, men i aften er der særdeles meget på spil. Ved en sejr vinder både OB, og SK, sig tid. Og især SK må få lidt ro hen over landsholdspausen.
                            Ved en uafgjort eller et nederlag vil alle alarmklokker derimod blinke. Dels vil de nærmeste konkurrenter vejre morgenluft, dels vil vi står i en situation, hvor vi trods et pænt forspring med point, står som et middelmådigt hold i 1. division. Og så må SK i højeste grad være i skudlinjen.
                            Havde jeg før sæsonstarten kunnet byde på, at vi efter grundspillet ville ligge foran med omtrent 10 point ville jeg have sagt ja tak med det samme. Uanset at vi har et større budget, formodentligt bedre spillere med mere. Men den formmæssige nedgang vi har set på det seneste, både spillemæssigt og hvad angår vundne point, er kritisk. Omkring klokken 21.00 kan vi se, om vi skal have høtyvene frem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Holder den opstilling taber vi. Og alt den bytten rundt? Håbløst!
                              Får vi røvfuld bliver det sidste kamp for SK.
                              Ja nok desværre. Skyder på 3-1.
                              Er også sendt ud hjemmefra idag, så familie får fred for mig i aften og dårlig stemning….

Comment

Working...
                              X