Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.7946 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Vi kigger vel kun efter gratis spillere, så er han nok ledig :-)...
-
Lidt en Bet at vi blev fravalgt, men en naturlig pris for at være en klub uden ambitioner.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...eblink...Last edited by Magge; 28-11-2023, 17:48.
Leave a comment:
-
Ud over de fleste af dem ved at vi spiller i striber, så er det jo ikke den store viden, de såkaldte eksperter har om OB. De kunne få samme træfsikkerhed...
Leave a comment:
-
Enig, tænker også udmeldingen havde været en anden hvis de havde tænkt sig at anmelde ham.
Med dagens melding ligner det at OB vil tie sagen ...
Leave a comment:
-
Pudsigt nok mangler der folk på tre positioner som BW har forlænget med/hentet inden for få mdr....
Leave a comment:
-
Hvorfor ?
Hvad har han bidraget med, som ikke kan overtages af en anden?...
Leave a comment:
-
En anden statestik fortæller at vi er næst ringest over de sidste 10 kampe....
Leave a comment:
-
Tjaaa destruktiv tilgang med fem mand i forsvaret og to seksere kan jo være løsningen på ikke at blive rendt over ende.
Jeg har lidt svært ved at...
Leave a comment:
-
Jeg syntes ikke at det giver den store negative omtale i pressen hverken i Fredericia eller i går. Syntes det har været blandet, og at der også er peget...
Leave a comment:
-
Det var vel det tætteste på en gratis løsning BW kunne finde ø, mens de får sammensat en annonce på jobindex....
Leave a comment:
-
Var du på stadion i går, og alle de foregående kampe i denne sæson?...
Leave a comment:
-
Ja det kunne være en ide. Bjørn er jo af den overbevisning at der er potentiale i truppen....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tror der er større hitrate, hvis vi søger spillere via jobindex, end ved at lade BW hente dem.
Jeg tror desværre ikke vi er så langt...
Leave a comment:
-
Er det fordi frokost ordningen er opgraderet at der ikke er råd?...
Leave a comment:
-
Ikke at jeg var uenig i fyringen af Alm, men jeg har lige i underkanten af nul procent tiltro til at Krogh kan ændre noget som helst.
Det er ikke...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: