Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EFB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    TBs udlægning af hvad der skal ske henover sommeren i OB.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-over-sommeren
    Lyder heldigvis som om man er blevet klogere i forhold til udmeldinger om ambitionerne. Fint at man ønsker at bygge på, og blive bedre end sidste sæson.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Og det bør jo være det man skal diskutere hen over sommeren .. var det TB’s politik og hvad kan han bruge det til nu ..

SK håber jeg stadig bliver skiftet grundet manglende udtryk, forsvar, manglende planen etc. men han har heller ikke haft gode kort på hånden i foråret grundet TB ..

Jeg var/er lunken ved TB som Sportsdirektør og SK som træner men tænker ikke at der kommer en revolution ..
      Vælger at se på det som at vi ikke er fandens attraktive som klub, og slet ikke i NB ligaen. Vi har over mange år nu gjort klubben mere og mere grå og kedelig i forhold til ambitioner.
      Jeg tror derfor at det ville blive urealistisk dyrt hvis vi skulle købe spillere i vinters.
      Hvis vi virkelig skal styrkes, så skal vi altså en hylde over Gomez, Adam og Burgy, og det tror jeg ikke lod sig gøre at hente i NB-ligaen.
      Jeg håber ledelsen har indset , at i dagens fodbold i Danmark er priserne helt anderledes end for ti år siden.
      Niveauet er ikke ret højt hos spillere til 5-7 mill.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Tilliden må være voksende rundt omkring når de gør det der ofte er efterlyst herinde. "Walk the talk" med udrensning, ungdomssatsning osv osv. Jeg ser ingen grund til at nære mistillid til TB og hans team.
        Jeg vil sige det på den måde, meget står og falder med hvordan TB agerer, hen over sommeren mht truppen.
        Køb, salg, evt udlejning af unge.
        Giv nu træneren, uanset om det er Søren eller en anden, det materiale der kræves for ikke at lave en Aab.

Comment

Working...
        X