Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
76 results in 0.0222 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Er der nogen der kender en bar i København, som kan vise Viaplay? Har ikke kunne finde noget til de andre kampe, som ikke bliver vist på TV og er havnet...
-
-
-
Hvis der er nogen der har et tip til, hvordan man ser den fra sofaen uden Viaplay er det kærkomment!
Leave a comment:
-
Hvis der er nogen der har et stream, eller et forslag til en streamingside hvor der plejer at være links, til kampen i morgen modtager jeg gerne...
Leave a comment:
-
Det ligner kun, at der bliver streamet Karlslund - B93 og HIK - Roskilde på hjemmesiden. Vores kamp bliver sendt på...... VIAPLAY!!!...
Leave a comment:
-
Jeg skal se den i København og har ikke tv eller i sinde at betale 450,- for Viaplay. Men så er det måske en bar og en fadøl, hvis det kan passes ind....
Leave a comment:
-
Nå, nogen der har et tip til, hvordan jeg ser kampen i morgen?
Leave a comment:
-
Er der nogen der har en billet de ikke skal bruge til vores afsnit?! Der er udsolgt...
Leave a comment:
-
Ellers er der altid et stream, skriv pb hvis det er. Udebaneafsnittet er udsolgt; er der en der har en ekstra billet?
Leave a comment:
-
Jeg studsede lidt over Hannover 96 - OB-banneret, hvor der stod 'BERLIN' med stort. Jeg har ikke set det før; er der en der kan fortælle historien ba...
Leave a comment:
-
Haha ja, det skal vi, men synes det er en tendens man ser med utroligt mange hold. Vi vandt, men ja vi var da røvdårlige....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja, sommerferie = første kamp i sæsonen, ikke helt på plads osv....
Leave a comment:
-
Det vigtigste i sådan en sommerkamp er sgu bare tre point. Kæmpe selvtillid til Luca; hvor er han fed. Godt med mål og assist til Don Deedson, så han...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Leave a comment: