Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.2833 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Så håber jeg nok at Go Ahead Eeagles holder på ham 6-12 måneder mere. Hans stats er fremragende, men skaden satte ham naturligvis tilbage. Kan han holde...
-
Det lyder betydeligt sundere - både økonomisk, men også i forhold til resten af truppen, at der ikke er en spiller der får 30-50% mere i løn end alle...
Leave a comment:
-
Så skal det også bare helst blive sjovtJeg krydser fingre...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Puha, imo vil det være grænsende til uansvarligt hvis vi binder 14,4 mill op på en 33 årig Falk. Er årsløn på små 5 millioner har vi vel aldrig tidligere...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg står ikke og brænder OB trøjer af eller andet, jeg byder ham velkommen og tænker han har potentiale til at blive en stor sportslig gevinst.
...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Er der noget at vurdere? Falk har da længe været åben omkring hvor han ser sit tilhørsforhold. Jeg tror der sidder mange fynboer og putter sig blår i...
- Likes 3
Leave a comment:
-
-
-
Jeg tænkte præcis det samme - det bliver tungt. Jeg antog at der var nogle bedsteforældre på fyn som det trak lidt i at komme tættere på, men de må være...
Leave a comment:
-
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jamen velkommen til Falk. På papiret en voldsomt stærk transfer selvom jeg ærligt ikke havde set et match af Zorninger og Falk. Jeg håber du kommer til...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg håber da virkelig ikke at Falk valgte FCK med ønske om et stort udenlandsskifte og en gloværdig landsholdskarrieren, i så fald fik han pisset sådanne...Last edited by stonebear; 30-06-2025, 23:13.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Som for så mange andre betyder pengene en hel del for Falk og det er også fair nok. Falk i form kan OB naturligvis godt bruge så jeg kan godt forstå hvad...
- Likes 3
Leave a comment:
-
-
Der var den - kritikken af TB druknede lige lidt i tomgangssnak
Jeg glæder mig til at evaluere transfervinduet og trup-/trænersammensætningen...
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: