Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg synes, det er for billigt købt at hælde al ansvar over på TB. Det må være en flok spillere, som i dén grad også har et kæmpe ansvar i det, der foregår lige nu. Men det virker som om, de er fritagede og alt falder tilbage på transfervinduet?
    Det kunne ses fra månen at vi ikke havde en trup som var klar til sæsonstart. Det er ene og alene TB’s ansvar.
    Hvis han så mener at han ikke havde de rette midler til at gøre noget ved det, så skal han sige fra over for ledelsen, fremfor at lege stærk leder, og fyre den eneste der turde sige fra over for ledelsens fatamorgana. Og derefter fremstå usmageligt arrogant og dumsmart over for os fans.
    Lige nu er det TB som fremstår som Komiske Ali .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
      Jeg hader at være OB fan. Det burde ikke påvirke mit liv så meget. Eneste konstant er Thorborg. Og jeg kan ikke forstå hvorfor noget synes det er fedt at hylde en multimilionær der har købt sig til at eje vores allesammens klub. Fuck ham. Eneste problem ved at skille sig af med ham er, at det er ham der vælger køberen. Så det skal nok bliv endnu værre endnu
      Jeg håber han gider at tage telefonen næste gang en køber melder sig på banen... Jeg er fuldstændigt ligeglad med om det er en rig japaner eller oliesheik, som ønsker at købe... Bare sælg vores klub til hvilken som helst anden, som ønsker at investere i succes og ikke forsøger at spare sig til en top placering.
      Jeg vægter resultater over dansk ejerskab til hver en tid!

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Jeg hader at elske OB.

Vi må en tur i 1. division.
        Forhåbentlig er vi ikke det nye Esbjerg eller AaB.
        Med det nuværende ejerskab ender vi der!

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg anser TT som den ultimative handskedukke, han kommer ikke til at forandre så meget som et komme i OB’s historie. Om Max 15 måneder er han væk, glemt og smidt i spanden med de 14 forgængere som intet flyttede.
          Det overrasker mig ikke at du skriver sådan. Dig om det.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det tænker jeg hænger sammen med, at Zorniger ikke havde mulighed for at aflaste bærende spillere i den grad han ønskede, og derfor havde brug for flere med niveau.
            Mjaa, nej, jeg har hørt det sådan "på vandrørene" at de fleste spillere, stab, mm, bare ikke kunne holde til at arbejde med AZ. At det var et spørgsmål om tid. Det er jo ærgerligt, for jeg synes han er en interessant træner og person, men det nytter jo ikke noget. Hverken i OB eller nogen anden klub.

Comment

Vildt egentlig at have både flest skud og berøring i modstander felt og et egentlig ok xG.
              https://www.fotmob.com/da/matches/fc...n-vs-ob/2c2uot

Comment

Vær klar til alle til alle klassikerne:

"Jeg kommer ikke til at sove i nat"

" vi vil vende enhver sten".

;bla bla bla. For at dække over man driver vores klub horribelt. Thorborg. Ud.NU.
                Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                  Jeg hader at være OB fan. Det burde ikke påvirke mit liv så meget. Eneste konstant er Thorborg. Og jeg kan ikke forstå hvorfor noget synes det er fedt at hylde en multimilionær der har købt sig til at eje vores allesammens klub. Fuck ham. Eneste problem ved at skille sig af med ham er, at det er ham der vælger køberen. Så det skal nok bliv endnu værre endnu
                  Om ejeren er Fynbo, Amerikaner eller fra Saudi spiller ikke den store rolle for mig hvis der alligevel er tale
                  om to stykker af samme alen. Thorborg har helt åbenlyst altid sat sig selv langt over klubben og fællesskabet hvilket måske er fair nok når nu han ejer lortet, men jeg har ærligt talt mistet lysten tal at være med længere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    Vildt egentlig at have både flest skud og berøring i modstander felt og et egentlig ok xG.
                    Det er hvad mente: vi spillede ikke sådan en ringe kamp som resultatet siger.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Så du forventer ikke mere af spillerne end det, du så i dag?
                      Jo meget mere.
                      Men det bliver for nemt for spillerne, at gå og gemme sig, fordi der er ingen inde på banen til at holde hinanden i nakken.

Comment

Lige kommet hjem fra stadion. Av. Den glemmer jeg ikke lige foreløbig. Jeg var rystet da de scorede til 0-3 og VAR reddede os, men spillerne virkede endnu mere rystede og var helt fra den. Pausen hjalp, men det var blot et par spræl før vi faldt i niveau igen, mens FCK virkede komfortable derfra.

Det er helt vildt, hvor meget Askou er faldet i niveau, og det samme kan siges om McCoy, som virkelig var ringe (set fra stadion) i dag. Jeg synes også at Krølle var virkelig ringe defensivt den første halve time, men spillede sig efterhånden op især offensivt. Jeg synes dog at det er en kæmpe fejl af TT at lade ham starte inde på en fuldstændig uvant plads mod FCK; så hellere Jenssen til at spille en mere defensiv back, eller alternativt en fembackkæde med Jenssen som tredje midtforsvar og Adam eller McCoy på WB og eventuelt Krølle på højre WB. I det hele taget var forsvaret helt væk, Holmström blev sjældent sat op, Fiete var også helt væk i dag. Falk spillede ok og Ouedraogo prøvede, men han virkede også ved siden af sig selv. Ganaus nok bedste mand.Vi havde 10 gode minutter inden 0-2, og så havde vi bolden meget i starten af 2. halvleg, hvor vi havde et par chancer, men FCK blev aldrig rigtigt presset, og da de scorede til 0-3 uden VAR til at redde os, var det slut. Indskifterne gjorde ingen forskel den ene eller anden vej. Kun Keskinen lagde jeg mærke til, men som sædvanlig nægtede han at slippe bolden når han burde.

I sidste sæson kunne jeg i det mindste se spillerne kæmpe og presse, selv når vi var bagud 0-4 mod Brøndby, og dengang var det ofte individuelle fejl (og delvist for lang afstand mellem kæderne) der kostede. I dag var der bare en manglende tænding synes jeg, især efter 0-3. Tribunen virkede også slukket efter det.
                        Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          nu kan statestikker jo bruges til ret meget.

Jeg så en kamp hvor vi var meget på bolden, men nok mest fordi FCK lod os have bolden. Vi blev aldrig farlige og de havde jo resultatet. Hver gang de gik op og pressede os lidt - eller satte lidt tempo, så blev vi sat af.

Og det selv i en kamp hvor de sparede deres bedste spiller(e)

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det er hvad mente: vi spillede ikke sådan en ringe kamp som resultatet siger.
                            men vi var aldrig i nærheden af at få noget med derfra.

Måske kun en 3-0 kamp, men om den ender med et 3- eller 5-måls nederlag er vel ligegyldigt, resultatet er det samme; 0 point.

Faktisk tænker jeg sådan en lussing kan være et wake up call (forhåbentlig) modsat et mere spiseligt 2-0 nederlag.

Resultatet i dag kan man ikke gemme sig bag at man spillede godt eller var med i kampen. Vi blev pillet fra hinanden af et hold der kunne køre den hjem på 80%...

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Det overrasker mig ikke at du skriver sådan. Dig om det.
                              Jep, vi kigger på det igen om et års tid .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men vi var aldrig i nærheden af at få noget med derfra.

Måske kun en 3-0 kamp, men om den ender med et 3- eller 5-måls nederlag er vel ligegyldigt, resultatet er det samme; 0 point.

Faktisk tænker jeg sådan en lussing kan være et wake up call (forhåbentlig) modsat et mere spiseligt 2-0 nederlag.

Resultatet i dag kan man ikke gemme sig bag at man spillede godt eller var med i kampen. Vi blev pillet fra hinanden af et hold der kunne køre den hjem på 80%...
                                Men... Wake up call til hvad? Mere spin?
                                Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Working...
                                X