den del er jeg enig i. OB kommer nok til at strække sig et pænt stykke, men man må helst ikke bryde sine egne rammer ALT for markant.
Jeg...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4613 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Og ellers velkommen til vores nye angriber. Umiddelbart en lidt underlig position at prioritere - midtbanens beskaffenhed taget i betragtning, men arbejder...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Falk får vel et andet nummer - er han så "stor" at han SKAL spille i "sit" nummer? Har jeg lidt svært ved at se.
Luca...
Leave a comment:
-
og det er fedt der er flere der viser sig frem - Friis havde da vidst også gjort det fint i træningskampe. Men det er kun træningskampe, og der skal være...
Leave a comment:
-
Og står Falken (eller Gigovic som andre har nævnt) eller en lign. kvalitetsmidtbane klar i nyborg i næste uge, så ændre det også min opfattelse af resten...
- Likes 1
Leave a comment:
-
skulle vi ikke lige vente og se hvad vinduet bringer før vi kalder det for en succes? Der er store mangler i truppen og hvis ikke der lander noget kvalitet...
- Likes 1
Leave a comment:
-
men jo længere man venter jo mere bliver det vel lykkeridderne man kan få fat i. Højere kvalitet måske - men jo også spillere der har spillet spillet...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tror ikke på top 6, men føler omvendt ikke det er umuligt, forudsat selvfølgelig at man får de rigtige spillere ind - og det i god nok tid.
...
Leave a comment:
-
men der er jo ingen garanti at fordi vi venter så lander Falken...
Man skal ikke bare hive det første det "bedste" ned fra hylden...
Leave a comment:
-
bestemt - men venter man så længe så har man jo et eller andet sted også allerede afskrevet denne sæson - og siger det kun handler om overlevelse. ...
Leave a comment:
-
rimelig gratis omgang at komme med er det ikke
Fint Zorninger ikke kommenterer på Falk - havde da også været underligt.
...
Leave a comment:
-
det rigtigt...men med tanke på hvad der blevet hevet ind i Brøndby i sin tid...og endnu er der ikke så meget andet at gå op i end de sparsomme rygter...
Leave a comment:
-
og du har jo for så vidt ret. Vigtigst er naturligvis de præsterer.
Men...3-4 nye alle fra tyske 2. bundesliga eller deromkring, det giver...
Leave a comment:
-
vigtigst er nu nok om han vil hjem til danmark nu. Tænker også prisen kunne være en anden hvis handlen er ud af ligaen....
Leave a comment:
-
det er så det næste - midtbanen er da klart det sted vi har størst mangler...måske man skulle se at få gjort noget ved den først...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: