Jo, der er.
Forårets første hjemmekamp gav et enkelt point...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
212 results in 0.2116 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg ved godt, at der er rigtig mange herinde, der har en masse imod Jesper Hansen, og fred være med det. Men når man tænker på, hvad hans opgave i OB...
- Likes 5
Leave a comment:
-
Aarh, uanset hvad er det vel fair nok at pointere, hvis banen virkelig er så dårlig. Endda en bane der er blevet talt op til nærmest at skulle kurere...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hvis du ulejliger dig med at trykke på linket, så findes der svar på det spørgsmål....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Guderne skal vide, at det er sjældent, jeg har været enig med dig. Men her er jeg dog helt enig. Godt vi har bedre offensive spillere nu...
Leave a comment:
-
-
Træning? Hvad fanden foregår der?
Endelig for en gangs skyld havde jeg muligheden for at drible forbi Ådalen til en træning. Der var ikke et øje at se, selvom det står på træningsplanen....
- Likes 1
-
Din store kærlighed Björn Wesström havde jo bare forsøgt at sælge Steinlein, mens han lå der.
Hold nu bare op.. Det der har da ikke for fem ører...
- Likes 8
Leave a comment:
-
Jeg tror efterhånden ikke, der er én herinde, der er i tvivl om, at du synes, det var helt okay, at de tog i byen, og fred være med det.
Vi andre...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg har også hørt podcasten med Troels Bech, og jeg glæder mig over, at det lyder til, at Søren fortsætter som træner. Jeg er helt enig i, når han siger,...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Björn Wesström har ansat Søren Krogh som træner. Uanset om du tror, han ikke ville det, så er det fodbolddirektøren, der ansætter træneren. HVIS det er...
Leave a comment:
-
Ved du, at det er noget, der ikke er gjort tidligere? Eller er det bare noget, du fyrer af?
Der er da INTET i den artikel, der giver indtryk af,...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg kender holdlederen, så jeg "ved", hvad der foregår i kulisserne. OB ville have Søren Krogh, og det fik de, helt uden Onenexus....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Til dem herinde der "ved", hvem Björn holder samtaler med, og hvilke krav de forskellige har, samt at Søren Krogh er en "nøjes løsning"...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er også træls for folk på et debatforum, når der dukker nogen op, der angiver at vide en masse, selv om de ikke ved en skid....
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: