Det har du selvfølgelig helt ret i. Synes bare timingen er påfaldende.
Der er sikkert ikke en skid i mine gisninger, der foregår bare så...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.3597 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
- Likes 1
-
Det virker meget besynderligt, at en klubmand igennem næsten 20 år pludselig laver noget så alvorligt efter han blev forfremmet til Bjørns højre hånd....
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Det går ikke hurtigt med Rami, og der er stadig for meget futsal i ham, præcis som Jebali i starten, men han er godt nok med i meget offensivt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Selvén med et katastrofalt indhop. Har han ramt en medspiller endnu?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Er det helt urealistisk med en forlængelse, hvis han føler sig godt tilpas i Danmark? Han er trods alt 30, og en mere permanent retur til Skandinavien...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ved vi hvad prognosen er for Slotsager egentlig? Har ikke lige stødt på noget.
Leave a comment:
-
Mucolli er angiveligt tæt på at blive lejet ud til Varberg BOIS i Sverige.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nyheder/avis-a...
Leave a comment:
-
Ah, vi slog dem da 6-0 hjemme i den sæson. Og ret sikker på vi også vandt den anden hjemmekamp....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bor 10 km derfra - det er fandme perfekt, når det nu skal være sådan en modstander vi trak. Skal i hvert fald smage på deres "ekstra fadøl"...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Den er rigtig lækker - til gengæld er en pris på 750 kroner for en fodboldtrøje, der skiftes ud en gang om året ikke specielt lækker....
- Likes 4
Leave a comment:
-
Vi må desværre nok bare erkende, at vi ligger præcis hvor vi hører til - som sædvanlig. Vi skulle "bare" have holdt stand mod Randers, men de...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg valgte at sove på den, inden jeg rasede ud, men for fanden en dårlig præstation i går - nærmest hele vejen rundt. Her er min vurdering:
...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg tænkte det samme. I øvrigt, træls at de to første hjemmekampe er med regn der bare pisser ned, da det jo gerne skulle være i sommermånederne vi lokker...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Sabbi får, hvis jeg husker det jeg har hørt rigtigt, op mod 25% selv af en eventuel transfersum. Dette blev forhandlet ind i kontrakten da vi hapsede...
Leave a comment:
Leave a comment: