Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.5023 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg har i hvert fald foreslået SFÅ lige at grave lidt i, hvad der skal ske med den gode Bashkim. Det var meget uklart, om han stoppede karrieren, eller...
-
Han var da enestående i går? Fremragende præstation i min optik....
- Likes 4
Leave a comment:
-
-
-
Du har ret, det er self. at det er norske kroner, men der stod også noget om eventuelle bonusser oveni. Men hvorom alting er, virker det helt vanvittigt....
Leave a comment:
-
Jeg synes nu ellers jeg er rimelig velbevandret i dansk fodbold, men jeg har seriøst aldrig hørt om ham her før han begyndte at lave mål for nogle uger...
Leave a comment:
-
Alternativt kunne man lave en OBQ sektion på forummets forside....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er ikke helt enig.
Bjørn bør være i starteren men har tidligere haft lidt problemer med akillesenen, Gomez bør være på, men se f.eks....
Leave a comment:
-
Håber vi henter Greve til midten, ham nordmanden med det fine spark til venstre dør, Daniel Høegh i tilfælde af Slotsager bliver solgt og så en kant mere...
Leave a comment:
-
-
Manneh og McCoy... Uha uha... Det var godt nok en ringe indsats fra begge. McCoy er ung, og skal selvfølgelig have tid, men hold da op en frygtelig omgang....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tænker vi sælger Slotsager inden længe, og får overtalt Høegh, Greve, JJT og Falk til at tage en tørn i OB. Så kommer CE10 næste sommer, når vi er tilbage...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Kom gerne med en rapport igen i dag, det er fremragende læsning, når man ikke selv kan følge med.
Jeg er, ligesom mange andre, meget spændt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Så et opslag på Twitter i går om at Tongya var på vej i lufthavnen sammen med en anden italiener (en agent måske?) og hans fodboldstøvler blev medbragt...
Leave a comment:
Leave a comment: