Hvorfor i al verden kommer det an på, hvem vi sælger ham til?
Vi skal sælge ham for det han koster og det han er værd. Så må vi lade være med at...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
197 results in 0.1535 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Selvfølgelig er det meget langt fra virkeligheden, men hvis du kigger lidt tid tilbage, så var det store flertal enige om, at det 100% var sådan, det...
Leave a comment:
-
Nej altså hør nu her.
Har alle helt glemt hvordan, det hele hænger sammen?
Han har været 20 år i AIK, hvorefter han er taget til Odense for...
Leave a comment:
-
Ja, man kan jo spørge sig selv, om man synes, det lyder sandsynligt eller ej. Jeg tror ikke på det.
Det ville jo i givet fald være en ret alvorlig...
Leave a comment:
-
Jeg tror ikke, det hænger helt sådan sammen, for hvis vi skal overhale overhale 5 hold, der ligger over os, så skal vi nok ikke kæmpe om nedrykning mod...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja, David var god i AGF så længe han havde de rigtige assistenter omkring sig. De blev skiftet ud da PC tog til FCK og Bjørnebye overtog......
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nej, det tænker jeg ikke de kan. Derfor mener jeg heller ikke nogen af dem, skal til OB. Jeg anerkender at de begge har nogle kompetencer mht. til det...
Leave a comment:
-
Så ansæt ham eller David som mental-træner. Han skal ikke være chef-træner. Det har været fremme flere gange, bl.a. fra Steinlein, at de i FCM var klar...
- Likes 1
Leave a comment:
-
[QUOTE=claudes1;n305456]
Der er nemlig flere nuancer og medvirkende årsager til situationen.
Er spillerne forkerte eller for dårlige,...
Leave a comment:
-
Kunne det tænkes, han havde ret?
Er der nogen, der kan nævne en eneste sæson i OB's historie, hvor vi i samme grad, har fået ødelagt sæsonstarten...Last edited by Henning001; 22-08-2022, 12:23.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Tak for info. Det var jeg ikke klar over. Er det en, der har været der længe?...
Leave a comment:
-
Hvis det er det mentale, der gør, at man misser top 6 igen og igen, så burde man ansætte en mental-træner. Det tror jeg så faktisk vil være en god ide...
Leave a comment:
-
Det er jo lidt en smagssag. Jeg tror presset vil være lige så stort, hvis vi melder alt muligt andet ud.
Vi siger jo også, at vi går efter sejren...
Leave a comment:
-
I bund og grund handler det vel sådan set bare, om at vinde så mange kampe, som muligt, for at slutte så højt som muligt i tabellen. Jeg kan egentlig...
Leave a comment:
-
Når AaB så ligger nr 2 på den liste, er det så et udtryk for at de deltager i langdistanceløb for folk uden stedsans?...
Leave a comment:
Leave a comment: