Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
83 results in 0.0359 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Vacek meget bedre med her i anden halvleg. Kan skyldes at vi fører og AB er trætte. Men det ligner, at han kan lidt af det hele. Beskytter bolden fint,...
-
Helt enig her om Greve. Nu synes jeg han har fået rigeligt med kampe uden der er sket betydelig udvikling. Han har et godt drev med bolden, men der er...
Leave a comment:
-
Oliver C skal også nævnes. Har en god benparade tidligt i kampen, som kunne have sendt AB på 1-0 og sendt os ud i mørket.
Husker dertil to indgreb...
Leave a comment:
-
Synes det ser lovende ud med Helenius og Kadrii i front. Umiddelbart et godt match, dog på et billigt grundlag.
Helenius bliver aldrig den der...
Leave a comment:
-
Kløve med det ene boldtab eller halvfarlige tøven efter den anden. Det er som om, at han tænker fodbold halvt så hurtigt som han gjorde i sin gode periode...
Leave a comment:
-
Vores hold skriger efter erfarne, rutinerede og voksne spillere med et bundniveau. Aner på ingen måde om han er en ledertype, men med den spillemæssige...
Leave a comment:
-
Er lidt forundret over, at Niels Frederiksen ikke nævnes som kandidat. Ikke at jeg er selv er super hooked på den løsning, men havde troet at han ville...
Leave a comment:
-
Nu er min tålmodighed også opbrugt. Det her er kulminationen på et utal af forfærdeligt forvaltede transfervinduer, hvor vi er blevet ved med at fylde...
Leave a comment:
-
Det er meget muligt, men jeg vil stadig mene, at det måske er mindre end ved Eske. Men forstå mig ret. Ville elske, hvis vi var en klub som stolede så...
Leave a comment:
-
Ordet 'måske' tror jeg er nøgleordet her. Det her er ikke en kamp, hvor KN kan satse på, at en masse måske'er kommer ud til vores fordel. Jönsson har...
Leave a comment:
-
Poul Hansen snakker meget om, at Lyngby mangler form som følge af de uger med usikkerhed om deres eksistens. Siger ligefrem at de er 3-4 ugers træning...
Leave a comment:
-
Vi spiller altså kanon. Mangler lige, at den sidste aflevering sidder i skabet. Men vi forsvarer kanon og er først på alle andenbolde i eget felt, og...
Leave a comment:
-
Virker meget bevidst, at vi trækker tempoet ud i opspillet for langsomt at presse FCK tilbage, og få vores backs med op i spillet. Måske er det valgt...
Leave a comment:
-
Nu er vi altså også lige nødt til at huske, at det KN melder ud i medierne sikkert ofte er tilsat en mængde spin. Han kommunikerer ikke kun til os fans...
Leave a comment:
-
Synes Casper N er en pinsel at se på i dag. Helt vildt forudsigelig. Har ikke skyggen af kreativitet eller overblik når vi nærmer os deres felt. Smider...
Leave a comment:
Leave a comment: