Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4350 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg steg ind i et fly i München. Da jeg steg ud var der 30 nye indlæg - det er umuligt at følge medKan vi ikke bare snart få en fodboldkamp at...
- Likes 1
-
Tror vi skal have en “Det er for dårligt, at…”-tråd……
- Likes 1
Leave a comment:
-
https://billetsalg.fcm.dk
tryk på kurven med “+” og vælg udeafsnit på stadionoversigten (til venstre bag målet)...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis OB havde mødt FCK tidligere end sidste kamp, havde det nedrykningsspil været på plads tidligere. Vi var jo kegler på banen i det 2-0 nederlag. Så...Last edited by claudes1; 13-07-2025, 21:24.
Leave a comment:
-
Helt sikkert. DD er ikke blevet 1% bedre i sin lange tid i OB. Der er bekymrende...
Leave a comment:
-
Synes overhovedet ikke Onugkha passer ind i AZ-stilen. Når man ser ham spille for Vejle laver han INGENTING ud over at være involveret i afslutninger....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Helt enig. Det er ikke en kritik af AZ. Jeg er helt enig med hans disposition....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mit blodtryk er faldet markant. Der er et par “bugs” i systemet. Men alternativet er værre....
Leave a comment:
-
Enig. Tænker heller ikke Askou er vildt langt fra start 11. Synes ikke Ganaus har set overlegen ud i forhold til eksisterende OB-alternativer. Men Arps...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Man må sige at den start 11er viser, AZ heller ikke har den store fidus til de unge i OB. Tror bare vi må erkende, at de ikke er gode nok til SL. Så må...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tryk Usersettings under dit profilnavn
vælg “account” i den lille drop down
helt nede i bunden er der en Ignore list
placer...
Leave a comment:
-
-
-
Hvis du tror på OB, skal du sætte en månedsløn. Så kan du holde fri et halvt årJeg har spillet på uafgjort....
Leave a comment:
-
Leave a comment: