Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.2597 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det er den store forskel på da far her var ung, og så nu. Det var supersyret at være til kamp ude på Østerbro(B93) med 1000 andre OBere, og møde en flok...
- Likes 10
-
-
En oprykning med det sjette-syvendestørste sportslige budget i dansk fodbold er det absolut minimale man kan forlange. Rykker vi op som nummer to, vil...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Dagen derpå efter Hillerød er jeg kun blevet bestyrket i min tro på, at Krogh ikke er den rette mand for OB.
Det er de Samme! Skide! Fejl!...
- Likes 12
Leave a comment:
-
Det har du nok ret i. Det er et lidt mærkeligt hold vi har. Vi er lidt for gode til 1. Div, men mavefornemmelsen siger, at vi mangler en hel del for at...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Alt i alt synes jeg det har været et godkendt vindue. Vi fik adresseret de to største mangler i truppen: (En klog) CB og især VB, og fik lavet penge på...Last edited by Onkel Riffel; 04-02-2025, 08:22.
- Likes 7
Leave a comment:
-
På flere fora, bl.a bold.dk, beskriver VFF-fans Bürgy som én der er kommet i klemme i Jakob Poulsens fikse idéer. Han skulle være klart bedst i højre...
- Likes 9
Leave a comment:
-
Jeg tror ikke man kunne "like" da jeg lavede tråden på det gamle forum...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg forstår simpelthen ikke hvilke parametre Gomez er scoutet på, og hvorfor han skal holde Ivansevic ude af start-11? Han er elendig til at placere sig,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi havde også fået en spiller, der var fem mil mindre værd.Jeg synes virkelig ikke han havde en god sæson i AaB sidste år....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Yes, ret enig. Jeg er bare ikke stor fan af lejeaftaler. Det er for "1. Division" til mig, og påminder mig for meget om vores plads i fødek...
Leave a comment:
-
Jeg er nok lidt højere i min umiddelbare vurdering.
Hvad skal vi i foråret? Vi skal satse på top-seks, hvilket kan blive svært nok, og så...
- Likes 1
Leave a comment:
-
LIdt off-topic, men jeg dyttede lige rundt på hjemmesiden, og kunne ikke lade være med at grine lidt over navnene på vores U19-hold.
...
Leave a comment:
-
Det er jo den postive vinkel på det, og jeg er som sådan ikke uenig. Leje kan være en god måde at få billige point på.
Men det er jo en afvejning,...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det tror jeg ikke han gør. Mon ikke planen med er at se, om man kan få ham i gang og hvordan han passer ind i truppen, og så forlænge. I form er han en...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: