Håber at Troels Bech har holdt kontakten til FCK ledelsen og sender et bud på ham her:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-tran...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4895 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Nu er det tilfældigvis lige din kommentar jeg bruger som eksempel og jeg ved godt det er lidt flueknepperi og jeg er muligvis også kommet til at skrive...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er enig med Zorniger.
Vi skal have en 6’er.
Med Lucas sandsynlige afgang skal vi have en angriber ind så det hele ikke hænger på...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Enig. Det var en helstøbt indsats i dag over samtlige minutter. Det virker til det nye trænerteam har mere forstand på at organisere en defensiv organisation...
- Likes 4
Leave a comment:
-
-
Hvis du seriøst mener at det ikke efterlader et hul når vi sælger vores suveræne topscorer, så må jeg bare sige vi er uenige.
Men jeg bytter ham...
Leave a comment:
-
Enig, der må være nogle videresalgsklausuler. 37,5 mill (plus videresalg) er en pæn sum i OB og hvis Luca har ønsket at komme videre er det fint. Han...
Leave a comment:
-
Hvis Trott kan finde tilbage til det niveau han havde i Vejle, så må han meget gerne komme til OB. Theo Sander synes jeg også var virkelig stærk for Hvidovre...Last edited by OleKBH; 08-07-2025, 19:51.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så skal vi ha noget mere “saft” (penge på bordet)....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er enig mht. Gomez, jeg tror bare Zorniger vil være langt mere kold når det handler om at smide ham på bænken, hvis han laver fuck-ups nede i bagkæden....
Leave a comment:
-
-
To spillere som jeg håber vi har på radaren:
Oliver Abildgaard (tror han er er kontraktfri)
Wahid Faghir (især realistisk hvis vi sælger...
Leave a comment:
-
Zorniger udtaler i interviewet et lige nu spiller de med den formation (5 back kæde) af hensyn til holdets kompakthed, med at de også kan spille med diamant...
Leave a comment:
-
På Obstemmer’s facebookside er der et lille interview efter kampen og til sidst i udsendelsen taler de også med Zorninger og her siger han at Falk...
Leave a comment:
-
Jeg husker ham som ret god forsvarsspuller, da han forlod AaB.
Jeg ved ikke hvordan det er gået for ham siden, men måske har han bare behov for...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: