Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.3116 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg blever helt rørt, havde aldrig troet denne dag ville komme.
-
Så har vi Kløve eller Kadrii til VB, der bliver ikke hentet flere spillere. Har i glemt hvem der har ansvaret for st handle i vores klub?...
Leave a comment:
-
-
Ja de der lange kontrakter har vi ikke haft meget held med. Velkommen til Madu håber han bliver en gevinst...
Leave a comment:
-
Efter at have fået det hele tænkt igennem en ekstra gang er her en lille beskrivelse af hver enkelt spiller fra i går.
...
- Likes 5
Leave a comment:
-
-
-
Jebail vil det meget mere end AK som har været meget anonym. Jebail virker som en der skal og vil kæmpe for sin plads på ligaholdet. AK er her fordi han...
Leave a comment:
-
-
-
Oliver behøver ikke frygte for sin plads i målet, Mande har på ingen måde overbevist mig om at han kan stå i Ligaen
Leave a comment:
-
Jebail igen med en afslutning efter et fin samarbejde med JBL. Dog et stykke forbi...
Leave a comment:
-
Mande sæbehanske, får et heldigt frispark som jeg ser det. Der blev først dømt mål men efter en snak med linjedommeren blev det til frispark...
Leave a comment:
-
Jebail er med igen fra 2 halvlegs start, kløve også kommet ind. Greve og Hyllegaard er gået ud. Madu og JBL har byttet bak....
Leave a comment:
-
Pause 0-0
OB bedst med 4-5 forsøg SJE med 2
Obbekjær er fysisk stærk, det er lidt som at se VVD stor og stærkere end de andre.
Madu...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: