Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
113 results in 0.0468 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Er 4 mio ikke alt for lavt for en ung nøglespiller som Casper Nielsen!? Generelt troede jeg da ikke vi solgte profiler til under 8-10 mio.
-
-
Troede lige der stod "skifter" - blev skuffet da jeg læse siden du linkede til......
Leave a comment:
-
Lavede vi en 3 årig kontrakt med den idiot? For helvede mand!
Leave a comment:
-
Jeg har lige købt den gamle trøjer delvist i protest over det nye design.Last edited by Lindberg; 13-05-2017, 17:55.
Leave a comment:
-
-
Danske fodboldlandshold til OL
Sidder og ser kampen mod Sydafrika. Emil L spiller som en pose lort og Desler kæmper godt.
Vi skulle være foran - Vibe har brændt kampe...Last edited by Lindberg; 07-08-2016, 23:31.
-
KEP's røv gjorde at viborgspilleren ikke var off-side. At KEP så bare står stille og råber efter off-side uden at løbe hjem hjælper ikke ligefrem på hans...
Leave a comment:
-
KEP bør ikke kunne forsætte som anfører. Viser meget lavt niveau og er dyb uprofessionel ved at søge konfrontation og få det første gule kort. Anden gule...
Leave a comment:
-
Vi bliver også godt behandlet er vores klub på den front. Det bør give nogle flere folk på lægterne....
Leave a comment:
-
-
-
Bekymrende mangel på vilje og initiativ i dag. Meget skuffende. Pilen peger på træneren.
Leave a comment:
-
Hvis det skal være skal det maks være en gang om ugen, da ellers kommer for meget fyld.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: