Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.7546 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
De gik efter 10. pladsen … der er mental forskel på at ville opnå noget frem for at undgå noget.
At have modet til at opnå noget frem...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Hverken Lyngby, Vejle eller Hvidovre snakkede om at rykke ned …...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nej nej .. jeg kommenterede på ChrisOB og du videre på
mig så det var tilbage til udgangspunktet....
Leave a comment:
-
Det er da også helt forståeligt men derfor kan vi andre jongler være spændte og ikke nødvendigvis vidende .....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvad ellers? Jeg er heller ikke bekendt med den nye strategi som TB tidligere har proklameret ville blive offentliggjort efter Identitetsprojektet var...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
-
Hørte det mens jeg var ude og cykle med vind i håret så skal nok have det genhørt … vidste ikke at det var fra interviewet .. SFÅ .....
Leave a comment:
-
Så blev jeg lige usikker .. 20 markspillere, 3 målmænd og 2 .. Akademispillere?...
Leave a comment:
-
Man skulle ellers troet at Grubbe ville passe ind … men måske ikke dygtig nok …...
Leave a comment:
-
Det er vel også et spørgsmål om hvordan de passer ind i det nye system .. lader ikke til at der er plads til DonD så den er rimelig klar.
Luca spillede...
Leave a comment:
-
Men så må OB jo have overhalet to hold for efter runde 22 så lå OB nr. 7 med 24 point og en målscore på -7 bag SIF der havde 27 point og en målscore på...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Det lyder bare som om man får 5 euro for Luca nu mens man kun får 1 euro for DD nu og mere over tid …
I den kommende sæson vil jeg...
Leave a comment:
Leave a comment: