Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
142 results in 0.0348 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Ift Christian Eriksen, så er det egentlig ret voldsomt at Danske spil har OB som favorit til hans næste klub til odds 3,75. Ajax som tætteste konkurrent...
- Likes 5
-
Det kan teoretisk også være at de ønsker at teste ham i en træningskamp inden de vurdere om det giver mening at leje ham, med tanke på det de selv har...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Lægetjek ved 10 tiden. Så mon ikke den snart er i vinkel
- Likes 2
Leave a comment:
-
Nu er det jo på bold så mere er der ikke at sige. Men virkelig en fin tilgang hvis det lykkedes...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er ikke det navn jeg har hørt nej. Men om han kommer retur til OB på et tidspunkt, ved jeg intet om.
Lad os se om skakbrikkerne ikke...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mon ikke vi henter noget centralt til banen inden alt for længe.........
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Alt andet ville også være mærkeligt når de spiller mod Gibraltar........
- Likes 1
Leave a comment:
-
Han har en start bonus på 250,000 der udløses ved 100 startede kampe, og har pt startet 98 gange....
Leave a comment:
-
Tverskov var der men gik dog tidligt ind. Han “skåner” sig selv og tvivlsomt om han spiller med mandag. Og den unge mand ved siden af ludwig var Valdemar...Last edited by Dinjo; 20-07-2019, 13:36.
Leave a comment:
-
Rygter går på at Tverskov skal til FCM...... Virker lidt lala, selvom de i dag har solgt kian hansen til FCN
Leave a comment:
-
Det burde næsten være en lov at skulle følge ovenstående præmisser som fan! For hvis de ting pludselig ikke bliver "tilladt" i krænkelsespolitiets...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så vidt jeg kan se svare han på infoen om at Oliver er starter! ... Så ingen nye post, blot en kommentar om at det er vigtigt! Og jeg kan kun tilslutte...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Har i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"...
Leave a comment:
-
Eftersom at FCM hentede ham sidste år må de også have set noget i ham. Så dårlig er han ikke blevet på et år, og han har trods alt stået i skyggen af...
Leave a comment:
Leave a comment: