Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
136 results in 0.0436 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det er jo en mindre katastrofe hvis det er korrekt.......
-
Alt andet ville også være mærkeligt når de spiller mod Gibraltar........
- Likes 1
Leave a comment:
-
Han har en start bonus på 250,000 der udløses ved 100 startede kampe, og har pt startet 98 gange....
Leave a comment:
-
Tverskov var der men gik dog tidligt ind. Han “skåner” sig selv og tvivlsomt om han spiller med mandag. Og den unge mand ved siden af ludwig var Valdemar...Last edited by Dinjo; 20-07-2019, 13:36.
Leave a comment:
-
Rygter går på at Tverskov skal til FCM...... Virker lidt lala, selvom de i dag har solgt kian hansen til FCN
Leave a comment:
-
Det burde næsten være en lov at skulle følge ovenstående præmisser som fan! For hvis de ting pludselig ikke bliver "tilladt" i krænkelsespolitiets...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så vidt jeg kan se svare han på infoen om at Oliver er starter! ... Så ingen nye post, blot en kommentar om at det er vigtigt! Og jeg kan kun tilslutte...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Har i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"...
Leave a comment:
-
Eftersom at FCM hentede ham sidste år må de også have set noget i ham. Så dårlig er han ikke blevet på et år, og han har trods alt stået i skyggen af...
Leave a comment:
-
Jeg ville klappe i mine små hænder... at have ham og baskim sammen oppe foran, gir mig enormt meget stå diller!...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det synes jeg ikke kræver meget aktivitet på øverste etage for at se ligheden i? Gryte reddede vores straffekonkurrence hjem til semifinalen. Hvad gir...
Leave a comment:
-
De manglende 10 mil er grunden til vi i dag ligger nummer 3, Brøndby 4 point efter, og at vi er i semifinalen i pokalturneringen! Fantastisk ikke at sælge...
Leave a comment:
-
Hvilket er symbolet på at vi har den bedste træner! Er sikker på at vi kommer retur, og også sikker på at vi overhaler de to.!
Leave a comment:
-
Det længe siden korrekt, men det er trods alt en hverdag midt på ugen... Ville undre mig hvis der kommer over 500.
/Dinjo TNB...
Leave a comment:
-
Ham fankoordinatoren skal vel også lave et eller andet, så han kan vel passende drive den shop? Pinligt at vi som klub tilbyder så lidt til os “kunder”...
Leave a comment:
Leave a comment: