Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Magtens tredeling...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
    Hvad er din holdning til salafisterne, der i forbindelse med de sidste par valg offentligt har demonstreret imod og opfordret til ikke at deltage i valgene. Begrundet med at det står i Koranen og sharia-lovgivning skal indføres? Eller den gruppe personer, der efter terrorangrebet i København lagde blomster foran terroristens bopæl og ellers højlydt tilkendegav deres fryd over hans handlinger?
    Tungt... jeg synes de er klaphatte. Og skulle de være så uheldige at falde ned af en trappe, vil jeg næppe græde af den grund. Men med mindre vi vil begynde at straffe folk for at have tanker der ikke passer staten, skal de have lov til det...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Tungt... jeg synes de er klaphatte. Og skulle de være så uheldige at falde ned af en trappe, vil jeg næppe græde af den grund. Men med mindre vi vil begynde at straffe folk for at have tanker der ikke passer staten, skal de have lov til det...

      Mvh

      MaxHH
      Det er det, jeg ville frem til. For selvom du og jeg aldrig kunne drømme om at ty til vold, så ønsker vi dem nok begge hen hvor pebberet gror, når deres holdninger er så langt fra vores værdier, selvom de har en grundlovssikret ret til at mene hvad de vil. Og når vi tænker det, undrer jeg mig ikke over, at andre offentligt afskyr imamen fra Aarhus.

      Men uanset hvor højrøstede salafisterne er, bliver deres sharia-lovgivning aldrig gennemført! Problemet er dog, at det ikke ligefrem forbedrer danskernes syn på fremmede og indvandrere, at nogle få skal fylde så meget. Det ser vi konsekvenserne af i disse dage....

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
        Det er det, jeg ville frem til. For selvom du og jeg aldrig kunne drømme om at ty til vold, så ønsker vi dem nok begge hen hvor pebberet gror, når deres holdninger er så langt fra vores værdier, selvom de har en grundlovssikret ret til at mene hvad de vil. Og når vi tænker det, undrer jeg mig ikke over, at andre offentligt afskyr imamen fra Aarhus.

        Men uanset hvor højrøstede salafisterne er, bliver deres sharia-lovgivning aldrig gennemført! Problemet er dog, at det ikke ligefrem forbedrer danskernes syn på fremmede og indvandrere, at nogle få skal fylde så meget. Det ser vi konsekvenserne af i disse dage....
        Enig... Men, hvis man baserer sit syn på udlændinge i Danmark på sådan en fætters opførsel, så var man nok allerede på den side af hegnet til at starte med... ,o)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Samfundsfag... er det gymnasiet, eller folkeskole?

          Mvh

          MaxHH
          Det er i 8.-9. klasse.
          - Nicolai

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
            Det er i 8.-9. klasse.
            Okay... ,o)

            Men det er ikke et emne der bliver brugt tid på under læreruddannelsen, er det?

            Comment

            Working...
            X