Annoncering

Collapse
No announcement yet.

hjælp til Iphone

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    hjælp til Iphone

    er der nogen "kloge Aage'r" herinde der kan svare mig på det er muligt at ændre et Appel-id fra en e-mail adr. til en anden e-mail adr, og i givet fald hvordan gør jeg det
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Du skal ind i Itunes og så ind på din konto..

    der kan du rette dine kontooplysninger

    Comment


      #3
      Jeg prøver med et spørgsmål mere, og denne gang af en mere "alvorlig" karakter. Jeg har desværre begået den dumhed at vaske min gl. Iphone4s, og derved mistet de billeder som var der. Mit spørgsmål er nu ...TADAAH.

      Er det på nogen måde muligt at få disse tilbage, og over på den nye 5SE jeg købte igår?
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg prøver med et spørgsmål mere, og denne gang af en mere "alvorlig" karakter. Jeg har desværre begået den dumhed at vaske min gl. Iphone4s, og derved mistet de billeder som var der. Mit spørgsmål er nu ...TADAAH.

        Er det på nogen måde muligt at få disse tilbage, og over på den nye 5SE jeg købte igår?
        note til mig selv ... vær tålmodig med ICloud, det tager tid at gendanne billeder, faktisk har det taget hele weekenden, men de kom af sig selv 👍🏻😀
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg prøver med et spørgsmål mere, og denne gang af en mere "alvorlig" karakter. Jeg har desværre begået den dumhed at vaske min gl. Iphone4s, og derved mistet de billeder som var der. Mit spørgsmål er nu ...TADAAH.

          Er det på nogen måde muligt at få disse tilbage, og over på den nye 5SE jeg købte igår?
          Har du ikke lavet kopi i iTunes? Du kan gendanne iPhone ud fra kopi i itunes. Hver gang du forbinder iPhone m itunes for at synkronisere ell overføre fotos etc bør der blive lavet sikkerhedskopi.
          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

          Comment

          Working...
          X