Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Krigsfilm (og serier)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vi skal lige have den med, selvom de fleste nok er bekendt med den er på vej, men nu kan vi smide en dansk en af slagsen med... det er nok ikke så tit jeg ser frem til en film som jeg gør det med den her, så tiden kan kun gå for langsomt...

    "9. April"

    https://www.youtube.com/watch?v=8ZeeDD2sCdE
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Sådan lige kort, så synes jeg ikke helt det blev den store film som den ellers blev gjort til, synes heller ikke det lykkedes helt med at gøre det til den her unikke historie, men det er bestemt en god film, der er ikke ikke rigtig en finger at sætte på noget, godt lavet og udført... Det handler nok mere om hvem man er, og der havde jeg da et par gange, i filmens mere sentimentale øjeblikke, hvor jeg så småt begyndte at krumme tæer... men hvis man er til den slags, så vil det sikkert være den der helt store film...
      Uenig. Jeg synes War Horse er et makværk uden lige. Handlingen er komplet utroværdig, forudsigelig, kedelig og oversentimental. Dialogen er forceret og pinlig - jeg grinte flere gange, hvor det bestemt ikke var meningen man skulle grine. Samtidig er billed- og lydsiden gabende kedelig. Jeg kan på absolut ingen måde anbefale War Horse. Den er i top 3 over de ringeste film jeg har set de sidste 5 år. Spielberg må skamme sig over at lave sådan noget lort, når man ved hvad han rent faktisk kan. Jeg mistede så meget tro på den mand, da jeg havde set War Horse. En skam, når han nu har lavet så meget godt.

      Comment


        #18
        Ja Warhorse var noget bras.. !

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Uenig. Jeg synes War Horse er et makværk uden lige. Handlingen er komplet utroværdig, forudsigelig, kedelig og oversentimental. Dialogen er forceret og pinlig - jeg grinte flere gange, hvor det bestemt ikke var meningen man skulle grine. Samtidig er billed- og lydsiden gabende kedelig. Jeg kan på absolut ingen måde anbefale War Horse. Den er i top 3 over de ringeste film jeg har set de sidste 5 år. Spielberg må skamme sig over at lave sådan noget lort, når man ved hvad han rent faktisk kan. Jeg mistede så meget tro på den mand, da jeg havde set War Horse. En skam, når han nu har lavet så meget godt.
          Mht til War Horse, så vil jeg sige at hvis man forventer en "krigsfilm", så bliver man slemt skuffet!
          Historien er fra en Engelsk børnebog, Som blev gjort kendt herover pga et skuespil med dukker ( Som iøvrigt er et virkelig flot Theater stykke). Jeg syntes egentlig at War horse var visuelt flot, men gamle dags og virkelig oversentimental. Men igen den er bygget på en børnebog, så havde ikke forventet andet.

          Nej en god gamle krigsfilm, så vil jeg sige "Patton", hvis man lige har 4 timer man skal have brugt!

          Comment

          Working...
          X