Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Testtråden - Nyt forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Den kommer lige med her, for der sker ikke så meget når man spørger OBs folk om noget... men er der nogen der ved hvordan man skifter over på mobilversion igen..?

    Det har før hjulpet at slette genvejen på mobilen, men ikke denne gang...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #62
      Det hjalp lige at nulstille chrome en gang...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Att. Elias.odense m.fl.

        Jeg er ved at blive desperat, min tilstand skyldes at jeg i en længere periode ikke har kunne besvare indlæg på forum, på min pc. Jeg bliver tilsyneladende logget ind, og jeg når at se en besked om "tak fordi du loggede ind manner". Derefter bliver jeg sendt retur til log-in side, med en besked om at jeg ikke har adgang til siden, eller ikke er registreret. Jeg forsøgte også på et tidspunkt fra en pc der ikke tilhører mig, med samme resultat til følge.
        Jeg har forgæves skrevet til OB ang. problemet (2 gange) men de har tilsyneladende ikke modtaget noget fra mig.
        Har du et bud på hvad der er galt og jeg vil slet ikke udelukke en "fejl 40"
        Mvh.
        Last edited by manner; 29-05-2014, 05:54.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          OB er desværre overhovedet ikke interesseret i at yde en service omkring det her Forum...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #65
            Er der nogen der ved hvordan man opretter afstemninger?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Er der nogen der ved hvordan man opretter afstemninger?
              Scroller ned, så kommer der en boks du kan sætte kryds i...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Att. Elias.odense m.fl.

                Jeg er ved at blive desperat, min tilstand skyldes at jeg i en længere periode ikke har kunne besvare indlæg på forum, på min pc. Jeg bliver tilsyneladende logget ind, og jeg når at se en besked om "tak fordi du loggede ind manner". Derefter bliver jeg sendt retur til log-in side, med en besked om at jeg ikke har adgang til siden, eller ikke er registreret. Jeg forsøgte også på et tidspunkt fra en pc der ikke tilhører mig, med samme resultat til følge.
                Jeg har forgæves skrevet til OB ang. problemet (2 gange) men de har tilsyneladende ikke modtaget noget fra mig.
                Har du et bud på hvad der er galt og jeg vil slet ikke udelukke en "fejl 40"
                Mvh.
                Jeg har samme problem med IE men ingen problemer med Chrome - så skift til Chrome og vi kan læse dine irriterende indlæg igen

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg har samme problem med IE men ingen problemer med Chrome - så skift til Chrome og vi kan læse dine irriterende indlæg igen
                  øøh tak for hjælpen, TROR JEG, jeg bruger ganske rigtigt IE, men jeg tror da lige jeg vil forsøge chrome engang bare for at have glæden ved at irritere dig 👍
                  Last edited by manner; 31-05-2014, 11:40.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    øøh tak for hjælpen, TROR JEG, jeg bruger ganske rigtigt IE, men jeg tror da lige jeg vil forsøge chrome engang bare for at have glæden ved at irritere dig 
                    hehe - bare gas!

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      hehe - bare gas!
                      præcis 👍
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg har samme problem med IE men ingen problemer med Chrome - så skift til Chrome og vi kan læse dine irriterende indlæg igen
                        så er jeg klar igen igen.....til at komme med geniale indlæg. Tak for hjælpen claudes1.....me likeee likeee
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          kan man linke til et specifikt facebook henholdsvis twitter indlæg? har forsøgt et par gange, men aner ikke hvordan

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            kan man linke til et specifikt facebook henholdsvis twitter indlæg? har forsøgt et par gange, men aner ikke hvordan
                            Jep. Du klikker på klokkeslettet/datoen. Så går den ind på linket for indlægget. Det kopierer du bare herind. Fungerer både på Facebook og Twitter.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                              Jep. Du klikker på klokkeslettet/datoen. Så går den ind på linket for indlægget. Det kopierer du bare herind. Fungerer både på Facebook og Twitter.

                              sådan?

                              https://twitter.com/JesperElgaard/st...14555307397120

                              edit: tak! :-)

                              Comment


                                #75
                                Jeg brugte i sin tid Chrome, men skiftede til IE da jeg ikke kunne skifte til flad visning (var glad for trådvisning i det gamle forum, men det funger ikke i det nye). Nu har jeg så problemet med at logge ind som andre nævner. Bliver problemet løst, eller er der en der kan hjælpe mig med at få flad visning? (skriver fra min tablet)

                                Comment

                                Working...
                                X