Annoncering

Collapse
No announcement yet.

"Login og husk mig" problemer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    "Login og husk mig" problemer

    Tja, det er det samme for mig på min iPhone som stadig ikke vil beholde mig på siden når den først har været lukket. Denne side er den eneste der har skavanken. Dvs at der ingen problemer er med min netbank, pendionDK, "stiften" osv hvor den funktion bruges på min tlf.
    Jeg håber nogen kan hjælpe mig, det er da jævnt træls at logge ind h er gang
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Jeg har lige prøvet at logge på i Firefox med "Husk mig", lukke browseren, og åbne den på ny og gå ind på forum.ob.dk, og der var jeg fint logget ind.
    Har også prøvet at genstarte computeren - ingen problemer.

    Det ville være en stor hjælp, hvis du kunne give lidt data på hvad du bruger; ellers er det lidt som at skyde med spredhagl.

    Så: Hvilket styresystem bruger du, og hvilken internetbrowser (versioner på begge, tak :-) )

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      Jeg har lige prøvet at logge på i Firefox med "Husk mig", lukke browseren, og åbne den på ny og gå ind på forum.ob.dk, og der var jeg fint logget ind.
      Har også prøvet at genstarte computeren - ingen problemer.

      Det ville være en stor hjælp, hvis du kunne give lidt data på hvad du bruger; ellers er det lidt som at skyde med spredhagl.

      Så: Hvilket styresystem bruger du, og hvilken internetbrowser (versioner på begge, tak :-) )
      ja selfølgelig :o det var en fejl. Det er "kun" på min iPhone4s problemet er. Jeg er langt fra pc/teknik-ekspert, men here I go :) "safari" hedder browseren og så det med styresystemet, her er det vel IOS7 v2eller nowt, jeg opdatere bare når der en ny version, så den nyeste version hele tiden.

      Kan det evt hjælpe at rydde "historie" samt "cookies og data" hvis der evt ligger noget gammelt skrammel og blokere for netop denne side? så må jeg vel bare starte forfra når bank og andet skal benyttes. Punktet "BLOKER COOKIES" er krydset af i "fra tredjeparter og annoncører"
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        ja selfølgelig :o det var en fejl. Det er "kun" på min iPhone4s problemet er. Jeg er langt fra pc/teknik-ekspert, men here I go :) "safari" hedder browseren og så det med styresystemet, her er det vel IOS7 v2eller nowt, jeg opdatere bare når der en ny version, så den nyeste version hele tiden.

        Kan det evt hjælpe at rydde "historie" samt "cookies og data" hvis der evt ligger noget gammelt skrammel og blokere for netop denne side? så må jeg vel bare starte forfra når bank og andet skal benyttes. Punktet "BLOKER COOKIES" er krydset af i "fra tredjeparter og annoncører"
        Se, så er det lidt lettere at analysere :D

        Har prøvet på min iPhone i Safari og kan godt se problemet. Jeg får kigget på det!

        Comment


          #5
          Hvis du vælger "Aldrig" der hvor der stå "Fra tredjeparter og annoncører", så virker det. Gør det i hvert fald her.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
            Hvis du vælger "Aldrig" der hvor der stå "Fra tredjeparter og annoncører", så virker det. Gør det i hvert fald her.
            det vil jeg da lige forsøge med :)
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Det ser ud til at fungere her også :) lækkert og tak for hjælpen
              Last edited by manner; 12-12-2013, 07:11.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Det sidste indlæg tager jeg i mig igen....samme problem igen igen
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Det er sgu mærkeligt! Da jeg gik ind på siden her til morges på min iPhone virkede det fint, og jeg var logget ind. Må lige grave lidt dybere.

                  Comment


                    #10
                    Keep digging Elias
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Har stadig problem med login på IPad 4. Den husker ikke ingen ting, skal taste navn og kode hver gang. Men hvad så går sangen jo med det..... ......
                      Nu går fremad

                      Comment


                        #12
                        "Ikke" står der midt i det hele. Det er da meget pænt.
                        Nu går fremad

                        Comment


                          #13
                          Sangen= dagen
                          må gå i seng og få sovet noget mere.
                          håber I bære over med mig.
                          Nu går fremad

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                            Har stadig problem med login på IPad 4. Den husker ikke ingen ting, skal taste navn og kode hver gang. Men hvad så går sangen jo med det..... ......
                            Tjek denne post: http://forum.ob.dk/showthread.php?27...ull=1#post3789

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                              Hvis du vælger "Aldrig" der hvor der stå "Fra tredjeparter og annoncører", så virker det. Gør det i hvert fald her.
                              så tror jeg at mit problem er løst 😊 jeg har lige opdaget at "PRIVAT BROWSING" knappen har været aktiveret i, jeg ved ikke hvor lang tid, det ser ud til at have hjulpet at den er deaktiveret😊
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X