Annoncering

Collapse
No announcement yet.

bogen "De Stribede fra Fyn"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    bogen "De Stribede fra Fyn"

    Hej,

    er der nogen som ved om man stadigvaek kan köbe "De Stribede fra Fyn"? Jeg fandt desvaerre ingen eksemplar i nettet. Jeg vil meget meget gerne har en, saa hvis i har en idé hvor man kan erhverve en bog ville jeg vaere en lykkelig mand. Andlox, har du et eksemplar?

    Mange hilsen

    Michael, en anden tysk OB fan

    #2
    Er det lykkedes dig, at finde den? Ville selv gerne købe et eksemplar, hvis det er muligt

    Comment


      #3
      Hej, desvaerre lykkedes det ikke for mig, men haabet lever stadigvaek. Jeg har kigget paa Forlagets side, men ogsaa der er der ingen mulighed for at köbe den.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
        Hej, desvaerre lykkedes det ikke for mig, men haabet lever stadigvaek. Jeg har kigget paa Forlagets side, men ogsaa der er der ingen mulighed for at köbe den.
        Prøv evt. at skrive mail til Enrico Augostinus. Han adm. direktør i OS&E og han havde på et tidligere tidspunkt en kasse med bogen stående på kontoret. Det er noget tid siden, men det er da et forsøg værd.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Tak for den hint, jeg skrev til Enrico Augustinus og han har idag sendt mig en mail. Bogen er undervejs til mig, jeg er meget, meget taknemmelig. Det er virkelig stor fanpleje.

          Comment


            #6
            Jeg kan glædeligt fortælle at jeg fik bogen igår. Har allerede læst de første 6 kapitler, meget spænnende og informativ. Så igen en kæmpe tak herfra til Enrico Augustinus og til alle som hjalp mig med deres hints. Det er virkelig stort.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Jeg kan glædeligt fortælle at jeg fik bogen igår. Har allerede læst de første 6 kapitler, meget spænnende og informativ. Så igen en kæmpe tak herfra til Enrico Augustinus og til alle som hjalp mig med deres hints. Det er virkelig stort.
              Det er jo dejligt vi kan hjælpe hinanden. Jeg har til min store rædsel opdaget at mit eksemklar er itu - kan du hjælpe med Enricos mailadr. Så vil jeg også forsøge at generhverve en bog der er pæn nok til at stå fremme


              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                bogen er fantastisk. mig og min ven elskede det :)

                Comment

                Working...
                X