Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Teater i stedet for bold - for useriøst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Teater i stedet for bold - for useriøst?

    Hej, i disse coronatider er det dælme svært at komme til fodbold, så jeg tænkte på, hvad skulle der til for at en fodboldfan tog til teateret i stedet? Kan i hjælpe med at skrive ganske kort hvorfor hvorfor ikke i kunne finde på det? Taak :) Jeg trækker lod til en øl blandt alle dem der deltager på framinustilplus fb gruppen der handler om betting, bare i skriver derinde at i har deltaget her som kommentar til mit sidste indlæg derinde, så finder jeg en vinder, blandt kommentarene, tak til alle :)) I deltager her: https://docs.google.com/forms/d/e/1F...rm?usp=sf_link
    Last edited by yeswecan; 01-11-2020, 22:44.

    #2
    Oprindeligt indsendt af yeswecan Se indlæg
    Hej, i disse coronatider er det dælme svært at komme til fodbold, så jeg tænkte på, hvad skulle der til for at en fodboldfan tog til teateret i stedet? Kan i hjælpe med at skrive ganske kort hvorfor hvorfor ikke i kunne finde på det? Taak :) Jeg trækker lod til en øl blandt alle dem der deltager på framinustilplus fb gruppen der handler om betting, bare i skriver derinde at i har deltaget her som kommentar til mit sidste indlæg derinde, så finder jeg en vinder, blandt kommentarene, tak til alle :)) I deltager her: https://docs.google.com/forms/d/e/1F...rm?usp=sf_link
    En manglende lyst til en teatertur, en bettingside på FB og præmie på EN øl... jeg må straks deltage

    Comment


      #3
      Der burde være et teaterstykke lavet om fodboldspillere! Man kunne godt lave en opsætning om Miraklet i Madrid! ;)

      Comment


        #4
        Godt teater er altid godt. Ligesom god fodbold.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          En manglende lyst til en teatertur, en bettingside på FB og præmie på EN øl... jeg må straks deltage
          Du får to øl så, var det bedre? :D :D P.S. Tak for alle dem der har besvaret, det betyder meget! Fodboldskuespil på scenen? Fair nok, bare skriv det! :))




          Last edited by yeswecan; 06-11-2020, 11:55.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af yeswecan Se indlæg

            Du får to øl så, var det bedre? :D :D P.S. Tak for alle dem der har besvaret, det betyder meget! Fodboldskuespil på scenen? Fair nok, bare skriv det! :))




            Takker, det tager jeg gerne imod, så vi kan skåle sammen... har faktisk svaret på dine spørgsmål

            Comment

            Working...
            X