Ser det heller ikke ske. Aabech spiller enten angriber eller 10'er. I angrebet har vi 2-3 bedre pt, som 10'er ville han ødelægge balancen på holdet defensivt. Kent spiller 4-4-2.
Desuden er han snart 33 og ikke en til at bygge holdet op om,.
Ser det heller ikke ske. Aabech spiller enten angriber eller 10'er. I angrebet har vi 2-3 bedre pt, som 10'er ville han ødelægge balancen på holdet defensivt. Kent spiller 4-4-2.
Desuden er han snart 33 og ikke en til at bygge holdet op om,.
Han er venstre benet. Kan han ikke spille venstre kant?..
Han har da været 1-2 niveauer over EL i denne sæson
Kun 1-2 niveauer over EL i denne sæson? Det er vel ikke nok. Vi har ambitioner! ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
He he Så 3-4 stykker da
Tror faktisk godt han ville kunne passe ind i systemet med hans teknik på vk
Vi har altså store problemer på den plads hvis Falk smutter
Enig. Hvis Falk virkelig smutter taber vi vores bedste spiller for højre kant og for venstre kant. På højre side står vi alligevel god der. Med Lund/Desler/Greve har vi variationsmuligheder som kan gøre ond til hver modstander.
Men på venstre side... Der SKAL JH købe kvalitet ind eller han skulle bedre ansøge hos DBU om et forbudt for modstandere at spille for ofte over denne side, da det ikke ville være fair.
;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg ser ham ikke som værende bedre end noget af det, vi har i truppen i forvejen...og så er der vist et lille "problembarn" gemt i ham, så jeg ville takke nej, hvis det var mig, der stod for det (det er det så lykkeligvis ikke :D )
Jeg ser ham ikke som værende bedre end noget af det, vi har i truppen i forvejen...og så er der vist et lille "problembarn" gemt i ham, så jeg ville takke nej, hvis det var mig, der stod for det (det er det så lykkeligvis ikke :D )
Problembarn er fortiden til og han har da scoret pænt mange mål i dette efterår... Håber da også vi kan finde noget bedre..
Ville vildt gerne have ham Cavric.. Han er bare god
Han er på vej tilbage efter en lang skade. De har lige sagt farvel til FD og ES er på vej til at blive solgt..
Det kommer ikke til at ske
Jeg er med på han er på vej tilbage fra en lang skade, han har dog stadig kontraktudløb til sommer.
Hånden på hjertet tror du så ikke de bruger nogle af de mange millioner de vil få for Erik til at købe nyt?
De er blevet en købe klub!
Comment