Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sker der mere efter Izunna i dette vindue?

    Nogle bud?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Sker der mere efter Izunna i dette vindue?

      Nogle bud?
      Mon ikke man hele tiden er på udkig efter forstærkninger. En klasse venstre midt må stå på listen. Ellers ser det meget bedre ud

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Mon ikke man hele tiden er på udkig efter forstærkninger. En klasse venstre midt må stå på listen. Ellers ser det meget bedre ud
        Tror du der sker mere aktivt eller "lukker" JH vinduet?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Sker der mere efter Izunna i dette vindue?

          Nogle bud?
          Venstresiden er slatten. Med salget af Emil har vi kun Falk, som ikke engang er venstrebenet. Derfor håber jeg da vi kigger i den retning fortsat, hvad rygtet med Fellah også indikerer. Det er ikke livsnødvendigt med en derovre, men bliver Falk skadet har vi på ingen måde optimale erstatninger parat derovre og så bliver det i hvert fald ikke top 6 i år

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Venstresiden er slatten. Med salget af Emil har vi kun Falk, som ikke engang er venstrebenet. Derfor håber jeg da vi kigger i den retning fortsat, hvad rygtet med Fellah også indikerer. Det er ikke livsnødvendigt med en derovre, men bliver Falk skadet har vi på ingen måde optimale erstatninger parat derovre og så bliver det i hvert fald ikke top 6 i år
            Borring?

            Comment


              Ja okay. Så behøver vi ikke at spekulere på ham

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...ofil-i-lyngby/

              Comment


                Normalt vil man ikke se den store aktivitet i januarvinduet, men lige præcis i dette vindue mener jeg der bør være gang i den. Vi rykker ikke ned, vi kan heller ikke nå noget spændende. Så vi har faktisk et hav af kvalificerede træningskampe frem mod sæsonen 16/17. Derfor bør vi handle så meget som muligt nu, så Kent får så ypperlige arbejdsbetingelser som muligt. Håber Joao kommer allerede nu, selvom det nok ikke kommer til at ske. Håber Falk bliver smidt på 2. holdet og man får spillet en afløser ind allerede nu.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Normalt vil man ikke se den store aktivitet i januarvinduet, men lige præcis i dette vindue mener jeg der bør være gang i den. Vi rykker ikke ned, vi kan heller ikke nå noget spændende. Så vi har faktisk et hav af kvalificerede træningskampe frem mod sæsonen 16/17. Derfor bør vi handle så meget som muligt nu, så Kent får så ypperlige arbejdsbetingelser som muligt. Håber Joao kommer allerede nu, selvom det nok ikke kommer til at ske. Håber Falk bliver smidt på 2. holdet og man får spillet en afløser ind allerede nu.

                  MvT
                  Ja det er godt nok en stor aktivitet men indtil videre har vi jo kun hentet 1 stk spiller ind i vintervinduet. Og det er fra 2.div..
                  Håber vi henter en venstrekant mere.. Borring måske. Eller hvad med ham Kasper Fisker? Er han højre?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja det er godt nok en stor aktivitet men indtil videre har vi jo kun hentet 1 stk spiller ind i vintervinduet. Og det er fra 2.div..
                    Håber vi henter en venstrekant mere.. Borring måske. Eller hvad med ham Kasper Fisker? Er han højre?
                    Fisker er højre/center. Men tror ikke KN er bange for at smide en højrebenet på VK, der kan trække ind og lade VB komme til baglinie. Så man i en del af i AaB.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Borring?
                      Har tænkt tanken, men mon ikke Randers har vilje og midler til at gå pænt langt? Tror stadig Randers forlænger med Borring, med mindre JH har fået noget ekstra at skyde med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Har tænkt tanken, men mon ikke Randers har vilje og midler til at gå pænt langt? Tror stadig Randers forlænger med Borring, med mindre JH har fået noget ekstra at skyde med.
                        Jeg troede også den lå lige til højrebenet med en forlængelse, men vi er transfervinduets sidste uge (plus et par timer), han trækker det vel for at se om der dukker noget mere fristende op, måske er vi ved at skabe en eufori omkring holdet, som gør os interessant igen, hvem ved?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Borring?
                          Så rigtig gerne Borring. Det gør ikke noget de har lidt år på bagen, for den slags kunne et hold som vores også have brug for, når nu vi mister en stjerne som Falk. Borring har været fremragende i den her sæson, og med hans striwede fortid er han i mine øjne klart attraktiv. Ved dog ikke lige om det er typen, hvis rygtet om Fellah er rigtigt. De to kanttyper er noget forskellige fra hinanden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Så rigtig gerne Borring. Det gør ikke noget de har lidt år på bagen, for den slags kunne et hold som vores også have brug for, når nu vi mister en stjerne som Falk. Borring har været fremragende i den her sæson, og med hans striwede fortid er han i mine øjne klart attraktiv. Ved dog ikke lige om det er typen, hvis rygtet om Fellah er rigtigt. De to kanttyper er noget forskellige fra hinanden
                            Hvorfor Borring? javel, så er han en god spiller. Men han passer da slet ikke ind i vores spil iht Kent's ønsker?
                            Borring er en kontra spiller, der lever på sin fart. Kan ikke se, hvad han vil bringe til vores hold.

                            IMO, så skal vores kanter kunne spille bold på små områder og hvor back's kommer i overlap. Det er vist ikke lige Borrings kompetence.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Hvorfor Borring? javel, så er han en god spiller. Men han passer da slet ikke ind i vores spil iht Kent's ønsker?
                              Borring er en kontra spiller, der lever på sin fart. Kan ikke se, hvad han vil bringe til vores hold.

                              IMO, så skal vores kanter kunne spille bold på små områder og hvor back's kommer i overlap. Det er vist ikke lige Borrings kompetence.
                              Nu vil jeg ikke betegne Randers som et typisk kontrahold. De har dygtige centrale midtbanespillere som kontrollerer spillet godt og er gode til at sætter deres kanter op. Jeg er enig i at Borring ikke er en falk eller Emil, men det er at undervurdere hans teknik at han ikke kan spille på små områder og synes nu også randersbackerne er dygtigere til at komme med frem end vores egne er, så samspillet der fejler heller intet. Jeg så langt hellere Borring i klubben end f.eks. Fellah

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Så rigtig gerne Borring. Det gør ikke noget de har lidt år på bagen, for den slags kunne et hold som vores også have brug for, når nu vi mister en stjerne som Falk. Borring har været fremragende i den her sæson, og med hans striwede fortid er han i mine øjne klart attraktiv. Ved dog ikke lige om det er typen, hvis rygtet om Fellah er rigtigt. De to kanttyper er noget forskellige fra hinanden
                                Falk er væk til næste sæson og det er Azer nok også (formentlig væk fra startopstillingen allerede i foråret hvis vi skriver med Izunna). Det er klart, at meget af vores chanceskabende spil går igennem Falk. Azer er ret langsom, men er samtidig en af dem der har noget overblik og kreativitet. Det kan vi godt komme til at mangle. Både evnen til at slå de rigtige sideskift og bolde i dybden og til at lave de uventede udfordringer.

                                Jeg er ikke vild med ideen om at hente Fellah, men hvis det passer, at de har ham i kikkerten viser det vel også, at de har det for øje da han jo netop står for mange af disse kvaliteter.

                                Comment

                                Working...
                                X