Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægHvad har Mohammed Fellah vist i Esbjerg?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
Leave a comment:
-
Hvis Fellah var mindre skadet, ville han godt kunne udvikle sig til en dygtig spiller i OB. På hans bedste dage har han rigtig højt niveau, og med vores andre dygtige offensiv spillere tror jeg godt vi kunne få en dygtig spiller ud af ham. Jeg er bare betænkelig ved skaderne. Det har ødelagt meget for ham i EfB tror jeg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Leave a comment:
-
Fellah!
Ham havde jeg ikke skænket en tanke. Det er ikke en transfer der vil få mig til at juble, dog heller ikke det modsatte.
Jeg kan godt se han kan noget på sine gode dage, der er han virkelig god, så kunne vi finde det mere frem her i Odense, så okay.
På negativsiden, han har ofte været skadet og som Magge siger, kan han også godt forsvinde ud af kampene.
Skriver vi med ham,vil jeg være neutral overfor det, hvilket trods alt er meget mere end dengang vi skrev med Conor O´Brien!
Jeg håber dog vi lige er helt sikre på Rilwan Hassan (også udløb til sommer) er uden for vores rækkevidde, ham så jeg hellere.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægSå er han vel ikke god nok?!
Leave a comment:
Leave a comment: