Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan ikke åbne det.. Men lyder lækkert. Er det baseret på viden eller pga de har købt en ny midtbanespiller?
    Så var det ikke bare mig, troede det var mit net den var gal med, så postede bare uden nærmere viden... Tænker det kan hænge sammen med den nye udvikling i Perm, det er noget med de har købt en "afløser"...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Så var det ikke bare mig, troede det var mit net den var gal med, så postede bare uden nærmere viden... Tænker det kan hænge sammen med den nye udvikling i Perm, det er noget med de har købt en "afløser"...
      Ja okay. Så har de jo nok bare brygget en historie på det samme som vi gjorde herinde forleden da det kom frem at de havde købt en konkurrent til midten..
      Vi må se når den åbner op

      Comment


        Så åbnede den. Her er lidt

        Det er vist mest af alt klassisk transferrøg og bulder for at få skruet lidt på økonomien. Ifølge Tribunens oplysninger er der stadig dialog mellem klubberne og liv i OBs håb om at lande Izunna her i januar. Den dør er ikke lukket.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så åbnede den. Her er lidt

          Det er vist mest af alt klassisk transferrøg og bulder for at få skruet lidt på økonomien. Ifølge Tribunens oplysninger er der stadig dialog mellem klubberne og liv i OBs håb om at lande Izunna her i januar. Den dør er ikke lukket.
          Håber satme han bliver landet. Det lyder ikke så mærkeligt der lige bliver presset lidt på prisen, der kan evt. også komme andre bejlere og så må vi bare håbe de ikke er mere attraktive end os

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Håber satme han bliver landet. Det lyder ikke så mærkeligt der lige bliver presset lidt på prisen, der kan evt. også komme andre bejlere og så må vi bare håbe de ikke er mere attraktive end os
            Ja det er desværre en del af gamet. Nok også derfor vi har andre følere/forespørgsler/tilbud ude..
            Så kan man trykke på de knapper hvis 1. Prioriteten ikke går igennem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så åbnede den. Her er lidt

              Det er vist mest af alt klassisk transferrøg og bulder for at få skruet lidt på økonomien. Ifølge Tribunens oplysninger er der stadig dialog mellem klubberne og liv i OBs håb om at lande Izunna her i januar. Den dør er ikke lukket.
              Spændende hvad der sker, er sikker på JH tager det helt roligt

              Skal man se ud fra rygtet - "Izunna bliver klar for OB i januar måneds transfervindue, det ligger fast, men det er uvist om det bliver en lejeaftale eller en permanent tilgang af den solide midtbanespiller" - så kunne det godt lyde som om Perm droppede ud da de havde kuglepinden i hånden, for så at vil presse prisen op... I det tilfælde håber jeg næsten mest på at JH så bare siger - fint, vi ses anden gang så gutter...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Spændende hvad der sker, er sikker på JH tager det helt roligt

                Skal man se ud fra rygtet - "Izunna bliver klar for OB i januar måneds transfervindue, det ligger fast, men det er uvist om det bliver en lejeaftale eller en permanent tilgang af den solide midtbanespiller" - så kunne det godt lyde som om Perm droppede ud da de havde kuglepinden i hånden, for så at vil presse prisen op... I det tilfælde håber jeg næsten mest på at JH så bare siger - fint, vi ses anden gang så gutter...
                Ja det kunne ligne ham Det bliver spændende at følge de næste 18 dage..
                kunne godt lugte af en 2-3 transfers ind... Og gud ved hvor meget ud

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Spændende hvad der sker, er sikker på JH tager det helt roligt

                  Skal man se ud fra rygtet - "Izunna bliver klar for OB i januar måneds transfervindue, det ligger fast, men det er uvist om det bliver en lejeaftale eller en permanent tilgang af den solide midtbanespiller" - så kunne det godt lyde som om Perm droppede ud da de havde kuglepinden i hånden, for så at vil presse prisen op... I det tilfælde håber jeg næsten mest på at JH så bare siger - fint, vi ses anden gang så gutter...
                  Som da OB ville sælge Djemba-Djemba til England, men også lige skulle have et par mil ekstra?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                    Som da OB ville sælge Djemba-Djemba til England, men også lige skulle have et par mil ekstra?
                    Det husker jeg faktisk ikke engang, kun at der var noget med knæet den ene gang han var ved at ryge afsted...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                      Som da OB ville sælge Djemba-Djemba til England, men også lige skulle have et par mil ekstra?
                      Det var omvendt, så vidt jeg husker historien. En pris var aftalt, men så 'dumpede' Djemba-Djemba lige pludselig et lægetjek. Knæet var lige pludselig en smule defekt, og så ville WBA ikke betale den fulde pris.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                        Det var omvendt, så vidt jeg husker historien. En pris var aftalt, men så 'dumpede' Djemba-Djemba lige pludselig et lægetjek. Knæet var lige pludselig en smule defekt, og så ville WBA ikke betale den fulde pris.
                        Enig. Det var WBA der pressede citronen - ikke OB.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Med de seneste rygter om en DM (izunna og obodo), så kunne det godt tyde på en kraftig forstærkning af vores centrale midtbane. Bliver sgu spændende at se hvem der bliver landet :)
                          Tænker der også kommer en kantspiller, medmindre at LJ og Anders Thomsen pludselig viser styrke til at konkurrere med desler og greve (og falk/EL så længe vi har dem)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja det er desværre en del af gamet. Nok også derfor vi har andre følere/forespørgsler/tilbud ude..
                            Så kan man trykke på de knapper hvis 1. Prioriteten ikke går igennem
                            jeg håber til det sidste at Izunna kommer til OB, i hvert fald af dem der har været nævnt her i tråden på det seneste (Obodo og Zimling), Izunna vil være klart det bedste af de 3, han kender DK og kan meget hurtigt integreres i klubben. Obodo er selvf. et spørgsmåltegn. Ville han have været motiveret på et OB hold og han har lidt af renomé med lidt udskejelser på cv'et. Zimling er bare meget skadet og erklæret BIF'er, det er næsten dømt til at mislykkes hvis JH virkelig arbejdede på ham også.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg håber til det sidste at Izunna kommer til OB, i hvert fald af dem der har været nævnt her i tråden på det seneste (Obodo og Zimling), Izunna vil være klart det bedste af de 3, han kender DK og kan meget hurtigt integreres i klubben. Obodo er selvf. et spørgsmåltegn. Ville han have været motiveret på et OB hold og han har lidt af renomé med lidt udskejelser på cv'et. Zimling er bare meget skadet og erklæret BIF'er, det er næsten dømt til at mislykkes hvis JH virkelig arbejdede på ham også.
                              Så enig. Zimling er navnet på et dyrt bilmærke, der går konstant i stykker. Så den ser kun godt i garagen. Izunna håber jeg også på.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg håber til det sidste at Izunna kommer til OB, i hvert fald af dem der har været nævnt her i tråden på det seneste (Obodo og Zimling), Izunna vil være klart det bedste af de 3, han kender DK og kan meget hurtigt integreres i klubben. Obodo er selvf. et spørgsmåltegn. Ville han have været motiveret på et OB hold og han har lidt af renomé med lidt udskejelser på cv'et. Zimling er bare meget skadet og erklæret BIF'er, det er næsten dømt til at mislykkes hvis JH virkelig arbejdede på ham også.
                                Izunna er udpræget defensiv midt ikke? Hvordan tænker vi CM konstellationen, hvis vi henter Izunna. Skal Makrini så på bænken, for de minder vel for meget om hinanden. Og betyder det eventuelt, at vi også jagter en "8'er", hvis Izunna/Markini er tiltænkt "6'er-rollen"?

                                Comment

                                Working...
                                X