Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Kan man ik sende PB på forum? Har lidt insiderviden men vil helst ikke være ham der smækker det op 
    Du må gerne sende til mig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
      Kan man ik sende PB på forum? Har lidt insiderviden men vil helst ikke være ham der smækker det op 😉
      Klik på navnet på den person du vil sende til, så burde du kunne vælge "besked".

      Comment


        famdt ud af det, igår da jeg prøvede sad jeg med min tablet, der kunne jeg skut hitte ud af det;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
          Kan man ik sende PB på forum? Har lidt insiderviden men vil helst ikke være ham der smækker det op 
          Find en ny PC og opret en ny bruger, så finder FBI dig aldrig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
            Kan man ik sende PB på forum? Har lidt insiderviden men vil helst ikke være ham der smækker det op 
            bare smid det op - nu ved vi jo alle du ligger inde med noget ;)

            vi skal nok lade være med at kræve dit hoved på et fad i så fald den ikke går hjem (eller jeg skal nok lade være.....kan jo ikke rigtigt tale for alle de andre)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              bare smid det op - nu ved vi jo alle du ligger inde med noget ;)

              vi skal nok lade være med at kræve dit hoved på et fad i så fald den ikke går hjem (eller jeg skal nok lade være.....kan jo ikke rigtigt tale for alle de andre)
              Så blev man lige lidt nysgerrig hva

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så blev man lige lidt nysgerrig hva
                tror da fanden...........

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  bare smid det op - nu ved vi jo alle du ligger inde med noget ;)

                  vi skal nok lade være med at kræve dit hoved på et fad i så fald den ikke går hjem (eller jeg skal nok lade være.....kan jo ikke rigtigt tale for alle de andre)

                  Lorten er sendt videre;) Desuden er det ik sikkert i får noget og vide. bare temmelig rart og ha en man kan læsse af på - Hohohoho

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Lorten er sendt videre;) Desuden er det ik sikkert i får noget og vide. bare temmelig rart og ha en man kan læsse af på - Hohohoho
                    Har lidt på fornemmeren at man ikke vinder popularitets point på denne måde her stoltjyde
                    Last edited by fmprOB; 08-01-2016, 23:32.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Har lidt på fornemmeren at man ikke vinder popularitets point på denne måde her stoltjyde
                      Nysgerrig ?? 😁

                      Comment


                        Hvem var den heldige der løb med det strandede rygte..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                          Lorten er sendt videre;) Desuden er det ik sikkert i får noget og vide. bare temmelig rart og ha en man kan læsse af på - Hohohoho
                          hvis du ikke vil ud med dit rygte - fint nok, men hvorfor i alverden skal det så bringes frem herinde?? Ikke særlig god stil

                          Comment


                            Nåh.. Jeg "har lige hørt" et rygte ude i byen

                            Radza vil gerne lejes ud da han er træt af situationen. Men ser stadig på sigt sig selv som 1. Målmand i OB. Dette er meldelt OB's ledelse og vi må se hvad der sker. Derfor kan rygtet med at vi leder efter en ny målmand i dette vindue godt passe

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              hvis du ikke vil ud med dit rygte - fint nok, men hvorfor i alverden skal det så bringes frem herinde?? Ikke særlig god stil
                              Tænker han har intet. Måske vil kun gøre sig vigtigt for at sige "Det var det og jeg vidste det" når der kommer en nyhed næste gang.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Tænker han har intet. Måske vil kun gøre sig vigtigt for at sige "Det var det og jeg vidste det" når der kommer en nyhed næste gang.
                                tænker jeg også........forstår ikke helt hvad man for ud af det men okay

                                Comment

                                Working...
                                X