Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Også jeg. Har stillet det første spørgsmål omkring OB. Dejligt med et hurtigt svar.
    For os der ikke har mulighed for at følge med ville det da være rart hvis nogen ville skrive spørgsmål og svar herinde løbende igennem dagen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Brugerkommentar fra Jesper M:
      har FCK droppet og hente Falk nu som OB sagde de kunne eller vil de vente til Sommer hvor de kan få ham gratis ?




      Svar fra Morten Kiersgaard Espersen:
      Jeg tror ikke, at FCK er interesserede i at hente Falk nu, for de har Nicolai Jørgensen på pladsen frem til sommer, hvor han nok bliver solgt. For Falk og OB vil det derimod give god mening at gennemføre et skifte nu. Og hvis Falk kommer et halvt år på bænken i OB eller får et halvt år med sure fans, så er det måske en dårligere spiller, der møder op i KBH til sommer




      Mit spørgsmål var.

      Brugerkommentar fra Peter:
      Hvad med OB. Der skal vel hentes en erstatning hvis Zohore ryger. Vores nye færing er jo en etstatning for Emil Larsen (samme trøjenummer). Er der andet på rygtebasis omkring OB


      Svar fra Morten Kiersgaard Espersen:
      Ja, hvis Zohore som ventet ryger, så må der komme en ny spiller ind. Et godt bud kunne måske være Nicklas Helenius, der jo har AaB-fortid som Kent Nielsen, men det er kun et gæt


      Helenius er dog vidst bekræftet til Paderborn, synes jeg at jeg kan se.

      Comment


        Han gætter ligeså meget som os andre, og ikke særligt kvalificeret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Han gætter ligeså meget som os andre, og ikke særligt kvalificeret.
          Helt enig. Det er jo bare en "tilfældig" journalist, som sidder og skal svare på spørgsmål om transfers til hele verden, så selvfølgelig kan han ikke have fingeren på pulsen med alting. Det viser hans OB svar også tydeligt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Han gætter ligeså meget som os andre, og ikke særligt kvalificeret.
            Begge hans gæt er vel kvalificerede nok?
            Falk skifter nok ikke, og Helenius ville være et oplagt lejemål grundet hans kendskab til KN (men han er så rygtet til Paderborn).

            Edit: Det er åbenbart officielt med Helenius til Paderborn nu.
            Last edited by badazz; 01-02-2016, 08:49.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Begge hans gæt er vel kvalificerede nok?
              Nja, Helenius er ifølge andre medier til lægetjek i Paderborn. Og kommentaren om, at Falk skulle få et halvt år på bænken i OB tyder ikke på, at han har fulgt med på den front

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Nja, Helenius er ifølge andre medier til lægetjek i Paderborn. Og kommentaren om, at Falk skulle få et halvt år på bænken i OB tyder ikke på, at han har fulgt med på den front
                Han nævner selv det med Paderborn og han skriver 'hvis' omkring bænken.
                "Og hvis Falk kommer et halvt år på bænken i OB eller får et halvt år med sure fans".
                Og sure fans skal der nok være en eller to af :)

                Comment


                  Jeg videregiver blot hvad der bliver skrevet og svaret af diverse medier i dag :). Der kan tolkes på det uanset om det er med eller uden kød :). Lige pludselig er der sikkert et svar med lidt ekstra info forhåbentlig :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    Jeg videregiver blot hvad der bliver skrevet og svaret af diverse medier i dag :). Der kan tolkes på det uanset om det er med eller uden kød :). Lige pludselig er der sikkert et svar med lidt ekstra info forhåbentlig :).
                    Det var ikke ment som en kritik af dine indlæg overhovedet. Det er sådan set heller ikke en kritik af den pågældende journalist. Men synes også, at det er fair lige at have varedeklarationen med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Han nævner selv det med Paderborn og han skriver 'hvis' omkring bænken.
                      "Og hvis Falk kommer et halvt år på bænken i OB eller får et halvt år med sure fans".
                      Og sure fans skal der nok være en eller to af :)
                      Ja, det gør han så senere. Pointen var sådan set bare fra, at han ikke har nogen bestemt indsigt og sidder lidt og må tyde til overfladiske svar uden speciel indsigt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Ja, det gør han så senere. Pointen var sådan set bare fra, at han ikke har nogen bestemt indsigt og sidder lidt og må tyde til overfladiske svar uden speciel indsigt.
                        Der er vi helt enige :)

                        Comment


                          De nævnte i EB transfer vindue at Spelmann er set i Rend'os
                          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                          Comment


                            Først var det Emil Larsen, og nu kan endnu en OB-spiller være på vej til USA. Mere om det på tipsbladet.dk om lidt #sldk#transferdk
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Først var det Emil Larsen, og nu kan endnu en OB-spiller være på vej til USA. Mere om det på tipsbladet.dk om lidt #sldk#transferdk
                              Kan jeg sgu ikke lige se mig ud af, hvem det skulle være. Tørnes er selvfølgelig et bud efter den seneste uges gemmeleg. Eller Azer måske?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Kan jeg sgu ikke lige se mig ud af, hvem det skulle være. Tørnes er selvfølgelig et bud efter den seneste uges gemmeleg. Eller Azer måske?
                                Diarra er mit bud. Håber også det er ham. Hvis det er Tørnes så er vi på den. Azer kan vi nok også få brug for i foråret.

                                Comment

                                Working...
                                X