Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    At Koval spiller ringe er indiskutabelt, men nøj hvor var Tørnes også ringe i de kampe han fik!
    Men hvorfor får Radza ikke en chance?
    (Og hvis Kent tænker han er ikke god nok: hvem er egentlig målmand i U 15? Måske med en stige...)

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Jeg ved heller ikke hvorfor Oliver Lund ikke spiller. Man kan tydeligt se at Desler mangler meget , han stopper spillet.
    Vores opdækning sejler og det har den gjort i laaaaaaaaang tid hvor helved kan man ikke træne det. LN sejler rundt, i et desperat forsøg er han ved at tackle en af sine holdkammerater ved midten, bliv nu tilbage i forsvaret .
    vi skal presse FCK højere oppe vi står for langt tilbage.

    Leave a comment:


  • Jesper G
    replied
    Hvor er det bare ærgerligt altså.
    Jeg havde virkelig glædet mig til (og lidt frygtet) denne kamp.
    De første 10-15 minutter var jo ganske tilforladelige, men så skal jeg lige love for vi blev sat på plads.
    Det føles ikke engang som om vi er tæt på noget. Det føles nærmere som om der skal mirakler til at ændre noget i denne kamp.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Dog må man sige vi overvintrer på den plads der er ambitionen... Så JH sidder vel egentlig med trumfen, selvom meget kunne være bedre....

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
    Ja, Tørnæs eller Radza. Alternativt Karim Zaza.

    Koval er teknisk en utroligt svag målmand - han spiller kun pga. hans (uforståelige) CV. Jeg vil være hundrede gange mere rolig ved Tørnæs.
    At Koval spiller ringe er indiskutabelt, men nøj hvor var Tørnes også ringe i de kampe han fik!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    til fordel for hvem? Tørnæsen? endnu en keeper langt under niveau, eller Radza uden erfaring foran et vakkelvornt forsvar?
    Kryger, måske Kryger. Vi hentede ham ja, fordi han kan spille alle positioner... ;-)

    Leave a comment:


  • Bebeto999
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    til fordel for hvem? Tørnæsen? endnu en keeper langt under niveau, eller Radza uden erfaring foran et vakkelvornt forsvar?
    Ja, Tørnæs eller Radza. Alternativt Karim Zaza.

    Koval er teknisk en utroligt svag målmand - han spiller kun pga. hans (uforståelige) CV. Jeg vil være hundrede gange mere rolig ved Tørnæs.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Han skal holde sin kæft.... Han har stadig ikke sammensat et velfungerende hold :-(

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied

    Bare endnu et bevis på han er et inkompetent fjols....

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
    Enig. Vi havde stået stærkere - sportsligt såvel som økonomisk - ved bare at beholde Topper. Det er absurd.

    Men Kent må altså også tage sit ansvar. Koval skulle være sat af for mange kampe siden.
    til fordel for hvem? Tørnæsen? endnu en keeper langt under niveau, eller Radza uden erfaring foran et vakkelvornt forsvar?

    Leave a comment:


  • Lindberg
    replied
    Hvad er forklaringen på Oliver Lund ikke spiller?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Husk chefen har fuld tillid til vores forsvar ;-)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dig-med-handle

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...maalsaetningen

    Leave a comment:


  • Bebeto999
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Tre!!! ... ubrugelige keepers har JH signet i dette vindue. Han er inkompetent. Fact.
    Enig. Vi havde stået stærkere - sportsligt såvel som økonomisk - ved bare at beholde Topper. Det er absurd.

    Men Kent må altså også tage sit ansvar. Koval skulle være sat af for mange kampe siden.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    I dont give A flying fuck....
    👍👍

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    JH er et fjols længere er den ikke.....
    Der går ikke lang tid, før en af hans disciple kommer ind og forklare dig med store bogstaver, hvor god indkøb som Skogseid og Conor O'Brien var

    Leave a comment:

Working...
X