Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    AK scorer igen mod FcK...

    Azer assist. ..
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Nøj, hvor FCK skal være glade for Stephan Andersen idag.

      MvT
      Det viser vigtigheden af at have en målmand med klasse
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Vildt at score 29 mål i 18 kampe og så alligevel have minus 6 i målscore
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det viser vigtigheden af at have en målmand med klasse
          tjek et par centrale forsvarsspillere med Superliga niveau ville også hjælpe det på vej...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Altså nu så jeg ikke de 2 mål i 1. halvleg, så dem vil jeg ikke give skylden til Jona for. Men hold op, hvor er han ikke særlig god. Det er virkelig skræmmende, at man kan spille på det niveau, og være inde omkring et landshold, som skal til EM, også være så ringe som han er. Jeg har aldrig helt kunne se, hvad vi skulle med ham, da jeg også synes han var dårlig i SjE. Husker blandt andet vores 5-0 (eller var det 5-1) dernede for nogle sæsoner siden, hvor han var voldsomt involveret i de 3. Synes egentlig bare han har kørt stilen videre her i OB, hvor han er overmatchet i nærmest alle kampe, på nær hvis vi står virkelig lavt, og han "bare" skal heade bolden væk, selv om det nu også kan være svært for ham.

            Jeg er ikke i tvivl om at vi skal hente 2 midterforsvarer i vintervinduet, for at vi kan undgå de her store afklapsninger, vi efterhånden er vant til, at der komme engang imellem.

            Det er bare helt utroligt, at man ikke kunne se det i sommers, da man valgte at sælge både Høegh og K. Larsen. For mig er det helt sort, at man kan være så naiv, at tro at Jona og Lasse Nielsen, ville kunne give os et bare nogenlunde stabilt midterforsvar.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det viser vigtigheden af at have en målmand med klasse
              Jeg kunne endda spises af med en, der bare nogenlunde kan tage med hænder, pt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Vildt at score 29 mål i 18 kampe og så alligevel have minus 6 i målscore
                Sådan går det når man er tryg ved sit forsvar

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Altså nu så jeg ikke de 2 mål i 1. halvleg, så dem vil jeg ikke give skylden til Jona for. Men hold op, hvor er han ikke særlig god. Det er virkelig skræmmende, at man kan spille på det niveau, og være inde omkring et landshold, som skal til EM, også være så ringe som han er. Jeg har aldrig helt kunne se, hvad vi skulle med ham, da jeg også synes han var dårlig i SjE. Husker blandt andet vores 5-0 (eller var det 5-1) dernede for nogle sæsoner siden, hvor han var voldsomt involveret i de 3. Synes egentlig bare han har kørt stilen videre her i OB, hvor han er overmatchet i nærmest alle kampe, på nær hvis vi står virkelig lavt, og han "bare" skal heade bolden væk, selv om det nu også kan være svært for ham.

                  Jeg er ikke i tvivl om at vi skal hente 2 midterforsvarer i vintervinduet, for at vi kan undgå de her store afklapsninger, vi efterhånden er vant til, at der komme engang imellem.

                  Det er bare helt utroligt, at man ikke kunne se det i sommers, da man valgte at sælge både Høegh og K. Larsen. For mig er det helt sort, at man kan være så naiv, at tro at Jona og Lasse Nielsen, ville kunne give os et bare nogenlunde stabilt midterforsvar.
                  Til den forundring hører det med at KN. Helst ikke ville bruge LN ..,
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Over i bunken med lortekampe...
                    Der kommer lige lyspunkter, men vi har ikke noget at komme efter i dag...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Jeg var engang så glad for Niels-Christian Frederiksen. Jeg syntes han var indsigtsfuld og vidende når han talte om fodbold. Den viden må han stadig være i besiddelse af, men kors hvor er han blevet en klovn og høre på! Det må være det såkaldte Viasat-fænomen, hvor de også har ekstra fyldige referater fra ligegyldige BIF-kampe, slavisk gennemgår hver eneste tvivlsomme situation og viser den 15-20 gange, og mener at OB har været ringe fordi de har været imponeret over 'rammerne' de skal spille i. Jesus Christ nogle amatører. Det er kun de 3 bagerste i striwede trøjer der i dag har nået dem til sokkeholderne - desværre.

                      Comment


                        Fed måde at slutte sæsonen af på. Men omvendt må ledelsen jo kunne se hvor på banen problemet er værst. Tvivler på man ikke vil gøre noget for at lukke det kæmpe hul der er i forsvaret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Jeg var engang så glad for Niels-Christian Frederiksen. Jeg syntes han var indsigtsfuld og vidende når han talte om fodbold. Den viden må han stadig være i besiddelse af, men kors hvor er han blevet en klovn og høre på! Det må være det såkaldte Viasat-fænomen, hvor de også har ekstra fyldige referater fra ligegyldige BIF-kampe, slavisk gennemgår hver eneste tvivlsomme situation og viser den 15-20 gange, og mener at OB har været ringe fordi de har været imponeret over 'rammerne' de skal spille i. Jesus Christ nogle amatører. Det er kun de 3 bagerste i striwede trøjer der i dag har nået dem til sokkeholderne - desværre.
                          Hørt.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            En ny mand BØR stå mellem stængerne, når forårssæsonen starter.
                            Falke skal have pladsen igen!
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Hvis jeg skal høre den inkompetente narrøv der kalder sig sportsdirektør erklære sin tilfredshed med vores forsvar bare en gang til forventer jeg KN går in og knalder ham en herrelusing på hans fede kæver.....
                              [IMG][/IMG]
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                Haha

                                Comment

                                Working...
                                X