Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Lucas Jensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg kender ikke Lucas Jensen fra andet end det skrevene presse og jer som har ytret jer her på forum. Men overskrifter som disse...

    "OB henter stort talent hos konkurrenterne", "OB henter talentfuld Viborg-spiller", "OB henter midtbanetalent i Viborg", "Viborg om Jensen-exit: En del af gamet" og "OB: Har fulgt Lucas i længere tid"

    er I mine øjne klare indikationer på at vi har fået fat I noget rigtigt. At han samtidig er meget ung og lyder som en der passer inde I den måde vi vil spille på. Tja det lyder som om Jesper har gjort sit arbejde godt... igen. Det er også godt at se at spillere Lucas og Azer bliver hentet i god tid. Det har vi ikke været specielt forvent med før i tiden.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #32
      Endnu en midtbanespiller? Det er jo så også, netop lige dér at klubben trænger til forstærkninger...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Endnu en midtbanespiller? Det er jo så også, netop lige dér at klubben trænger til forstærkninger...
        Det er muligt vi har mange centrale midtbanespillere, til gengæld har vi kun 2 kanter der kan spille fodbold. Bliver Emil solgt til sommer synes jeg nu det er meget rart at have 2 kantspillere i truppen stadigvæk..

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Det er muligt vi har mange centrale midtbanespillere, til gengæld har vi kun 2 kanter der kan spille fodbold. Bliver Emil solgt til sommer synes jeg nu det er meget rart at have 2 kantspillere i truppen stadigvæk..
          Jeg er ikke helt enig. Ja, vi har kun tre fuldblodskanter (RF, Kadrii + nr 7), men alle tre er tilgengæld de første navne der sættes på holdkortet hvis alle er klar. I truppen pt har vi en del spillere, der kan udfylde rollen: JBL, Ari, Ruud, Spelmann og evt. Azer + Dusan.
          Til sommer kommer Lukas, men jeg så gerne man hev Anders Thomsen fra U19 op i A-truppen til at være backup og få erfaring til vores nuværende kanter.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Jeg er ikke helt enig. Ja, vi har kun tre fuldblodskanter (RF, Kadrii + nr 7), men alle tre er tilgengæld de første navne der sættes på holdkortet hvis alle er klar. I truppen pt har vi en del spillere, der kan udfylde rollen: JBL, Ari, Ruud, Spelmann og evt. Azer + Dusan.
            Til sommer kommer Lukas, men jeg så gerne man hev Anders Thomsen fra U19 op i A-truppen til at være backup og få erfaring til vores nuværende kanter.
            Kadrii er vel mere angriber end kant, efter han blev rykket frem. Og jeg ville fandeme nødigt have Ruud, Spelmann, Ari eller Azer på kanten i andet end nødstilfælde.

            Vi har tre(œ) deciderede offensive kantspillere i truppen, Emil, Falk, Dusan og (N'Koum). Og Falk er i min optik ikke "rigtig" kantspiller. Han er bare proppet derud, fordi man ikke kunne forløse hans potentiale som hængende angriber/offensiv midt. Så at hente en offensiv kantspiller nu, er i min optik rettidig omhu af den slags vi har manglet i snart en del år...

            Det betyder ikke, at jeg ikke gerne så en forstærkning til enten venstre back (hvis Ari skal op på midten), eller højre back (hvis man ikke vil satse på Diarra på den plads), men derfor er det stadig fremsynet at hente et stort talent, når man får muligheden for at gøre det "gratis".
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Hvis man mener at vi har masser af kantspillere, er det jo fordi man bifalder TBs rykken rundt på spillere i vildskab. Vi har Falk og Larsen. Så har vi en del der kan udfylde position, men deres foretrukne plads er andetsteds. Det er jo ikke holdbart at Spellmann, Mos, Ari eller lignende skal spille kant.
              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Ja velkommen til, nåede lige at skrive i en anden tråd, at vi skulle gå benhårdt efter ham.

                Jeg er meget tilfreds. Han har hurtighed, rimelig teknik og et Søren Bergsk drive, mangler så lige noget af Bergs fysik, men det er en rigtig rigtig god tilgang.

                Langt de fleste spillere i suppen mangler Bergs fysik... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #38
                  http://m.youtube.com/watch?v=T3Y4UDb8nx4

                  2:13 inde i klippet banker Lucas Jensen et point hjem til Viborg mod FCN.

                  Comment


                    #39
                    http://www.bold.dk/nyt/OB-Store-forv...l-Lucas-Jensen

                    Comment


                      #40
                      Fint, så længe vi husker, at han er 19 år og ikke er på niveau med Emil (eller Falk, for den sags skyld). Mindre kan også gøre det; men han vælter nok ikke stadion, første gang han kommer på grønsværen.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                        Hvis man mener at vi har masser af kantspillere, er det jo fordi man bifalder TBs rykken rundt på spillere i vildskab. Vi har Falk og Larsen. Så har vi en del der kan udfylde position, men deres foretrukne plads er andetsteds. Det er jo ikke holdbart at Spellmann, Mos, Ari eller lignende skal spille kant.
                        Ja, vi har masser af kantspillere i truppen og nej, jeg bifalder ikke TB's rykken rundt. Pt har vi RF, Kadrii og nr 7 der alle har været omkring landsholdet i kraft af deres position som kantspiller. Det er ret godt besat for en klub som vores.
                        Og ja - vi har spillere der kan agerer en fornuftig superligakant, såfremt der er en skade/fravær til de tre bedste kantspillere i truppen.

                        Mit svar var til påstanden om, at vi kun havde 2 kant spillere i truppen. Vi har 3 af høj klasse og en bunke af andre der i krisetilfælde kan agere kant.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Ja, vi har masser af kantspillere i truppen og nej, jeg bifalder ikke TB's rykken rundt. Pt har vi RF, Kadrii og nr 7 der alle har været omkring landsholdet i kraft af deres position som kantspiller. Det er ret godt besat for en klub som vores.
                          Og ja - vi har spillere der kan agerer en fornuftig superligakant, såfremt der er en skade/fravær til de tre bedste kantspillere i truppen.

                          Mit svar var til påstanden om, at vi kun havde 2 kant spillere i truppen. Vi har 3 af høj klasse og en bunke af andre der i krisetilfælde kan agere kant.
                          Det er rigtig nok, men det er til gengæld yderst tvivlsomt at Emil skulle være i truppen, når Lucas ankommer til sommer...

                          Comment


                            #43
                            Spændende at se om OB henter Lucas allerede nu, nu da Emil er ude af de første 3-4 kampe - eller om Cedric får en chance mere....

                            Comment


                              #44
                              Tror faktisk godt det kan motivere os til at byde på Lucas. Både han, OB og Viborg har ladet det stå åbent. Jeg ville umiddelbart synes det er lidt noget "baks" i forhold til, at han mangler et halvt års skolegang, men er der en løsning på det, tror jeg vi vil prøve at hente ham nu.

                              Ikke at han skal sammenlignes med Emil eller være frelser, men vi har ikke mange kantspillere tilbage. I min verden Falk, JBL og Dusan og de to sidstnævnte er store spørgsmålstegn. Jeg tror vi er færdige med Cedric.

                              Så har vi andre der kan stå en kant, men de er ikke naturlige kantspillere.

                              Edit: Glemte lige Kadrii, men han er jo heller ikke et sikkert kort på den korte bane.
                              Last edited by Polle; 23-01-2014, 14:42.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Tror faktisk godt det kan motivere os til at byde på Lucas. Både han, OB og Viborg har ladet det stå åbent. Jeg ville umiddelbart synes det er lidt noget "baks" i forhold til, at han mangler et halvt års skolegang, men er der en løsning på det, tror jeg vi vil prøve at hente ham nu.

                                Ikke at han skal sammenlignes med Emil eller være frelser, men vi har ikke mange kantspillere tilbage. I min verden Falk, JBL og Dusan og de to sidstnævnte er store spørgsmålstegn. Jeg tror vi er færdige med Cedric.

                                Så har vi andre der kan stå en kant, men de er ikke naturlige kantspillere.

                                Edit: Glemte lige Kadrii, men han er jo heller ikke et sikkert kort på den korte bane.
                                En anden mulighed kunne også være at spille 4-3-1-2 med 3 CM og Falk som Offensiv midt bag to angribere.

                                Comment

                                Working...
                                X