Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB 30/11-15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Ifølge livescorer starter kirkeskov på højre back:$
    Håber fandme det er en joke.
    Det håber sgu også er en fejl fra deres side af!

    EDIT: Det var så heldigvis en fejl fra Livescore! :-)

    Comment


      #47
      Pyha
      Ellers havde jeg fandme også købt en kummefryser og proppet den op i røven på Kent Nielsen!!

      Comment


        #48
        Hvor mange kommer der på stadion i dag? 3.500 - 4.000 tilskuere?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Hvor mange kommer der på stadion i dag? 3.500 - 4.000 tilskuere?
          3622
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Glæder mig godt nok til kampen idag. Spændende om vi får sat et dårligt kørende hold igang, eller formår at holde et stabilt niveau.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Gjorde min i hvert fald. En smiley gik tabt. Mente det på den hyggelige måde :O)

              MvT

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                3622
                Hvor mange var der?

                Comment


                  #53
                  Jeg mener der var 4200 ca.

                  Comment


                    #54
                    4310
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Det er simpelthen også lort at lægge en kamp kl. 19 mandag aften. Jeg har en fornemmelse af, at der er mange OB-fans udenfor Odense. Vi kom f.eks. ikke i dag, da børnene skal op i skole i morgen - og de ville ikke være hjemme før kl. 22.30, hvis vi tog til fodbold. Turneringsplanlæggerne er ødelæggende for klubberne og deres fans.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Det er simpelthen også lort at lægge en kamp kl. 19 mandag aften. Jeg har en fornemmelse af, at der er mange OB-fans udenfor Odense. Vi kom f.eks. ikke i dag, da børnene skal op i skole i morgen - og de ville ikke være hjemme før kl. 22.30, hvis vi tog til fodbold. Turneringsplanlæggerne er ødelæggende for klubberne og deres fans.
                        Nej tv-stationerne er😐

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Nej tv-stationerne er
                          Men jo også dem der fylder pænt mange kroner i kassen

                          Comment


                            #58
                            Ja, og derudover kommer informationen om den exakte dag vi spiller meget sent for nogen som må planlægge ferie for at besøge kampe på grund af en lang vej til stadion.
                            Og i Tyskland taler de også nu om ideer at spille en kamprunde fra fredag til mandag. Idiotisk. Hvad var det fint da jeg var barn og vi havde alle kampe lørdag eftermiddag. Der var fodboldtid med radioen fra 15.30 til 17.30 og i aftenen alle kampe i "Sportschau" og "Aktuelles Sportstudio". Lørdag var fodbold dag og søndag var familiedag.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Ja, og derudover kommer informationen om den exakte dag vi spiller meget sent for nogen som må planlægge ferie for at besøge kampe på grund af en lang vej til stadion.
                              Og i Tyskland taler de også nu om ideer at spille en kamprunde fra fredag til mandag. Idiotisk. Hvad var det fint da jeg var barn og vi havde alle kampe lørdag eftermiddag. Der var fodboldtid med radioen fra 15.30 til 17.30 og i aftenen alle kampe i "Sportschau" og "Aktuelles Sportstudio". Lørdag var fodbold dag og søndag var familiedag.
                              Kan kun støtte op om det.

                              Ligesom da vi i 'gamle' dage kunne se tipslørdag, og der var det jo om lørdagen, og alle kampe blev spillet samtidig.

                              Men for min sags skyld må det godt være både lørdag og søndag.
                              De andre dage mandag - fredag er ikke nationale fodbold dage.
                              Selvfølgelig vil der være midtuge kampe (onsdag) og sådan er det bare, men ellers skal de ikke bruges til nationalt fodbold.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Kan kun støtte op om det.

                                Ligesom da vi i 'gamle' dage kunne se tipslørdag, og der var det jo om lørdagen, og alle kampe blev spillet samtidig.

                                Men for min sags skyld må det godt være både lørdag og søndag.
                                De andre dage mandag - fredag er ikke nationale fodbold dage.
                                Selvfølgelig vil der være midtuge kampe (onsdag) og sådan er det bare, men ellers skal de ikke bruges til nationalt fodbold.
                                Jeg synes også man skulle lave et kompromis... for det er klart at TV-stationerne ikke er interesserede i at alle kampe spilles samtidig. Men fredag og mandag ER bare dødssejlere. Så hvorfor ikke lægge halvdelen lørdag og den anden halvdel søndag?

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X