Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg ved, hvad han fik tilbudt - har det fra hestens egen mund - og hvis det står til troende, så ja...så kunne han sådan set ligeså godt arbejde som en pænt lønnet blikkenslager.

    Så kan man så diskutere, om det er en rimelig løn for en fuldtids fodboldspiller i Superligaen....det vil jeg ikke gøre mig til dommer over.
    fin info...jeg vil absolut ikke bedømme det heller, det tilkommer næppe mig. Jeg kan kun sige at mit job er antageligt tilsvarende, og vi mangler ikke noget og har aldrig gjort det. Der er som vi alle ved stjerner og vandbærere i SL og Toppel var næppe en af stjernerne, men en solid håndværker 👍🏻
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      fin info...jeg vil absolut ikke bedømme det heller, det tilkommer næppe mig. Jeg kan kun sige at mit job er antageligt tilsvarende, og vi mangler ikke noget og har aldrig gjort det. Der er som vi alle ved stjerner og vandbærere i SL og Toppel var næppe en af stjernerne, men en solid håndværker 👍🏻
      Men nu er lønningerne i superligaen nok også højere end for en håndværker , så hvis vi bare siger 40.000,- pr md så er det også i den lave ende .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Men nu er lønningerne i superligaen nok også højere end for en håndværker , så hvis vi bare siger 40.000,- pr md så er det også i den lave ende .

        Det er jo præcis der, man skal sammenligne - i sit fag. Hvad tjener kollegaerne med samme erfaring og stilling osv...ligesom i alle andre brancher.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Jeg ved, hvad han fik tilbudt - har det fra hestens egen mund - og hvis det står til troende, så ja...så kunne han sådan set ligeså godt arbejde som en pænt lønnet blikkenslager.

          Så kan man så diskutere, om det er en rimelig løn for en fuldtids fodboldspiller i Superligaen....det vil jeg ikke gøre mig til dommer over.
          Tænker også jeg kender tallene, ikke helt fra Toppel selv, men jeg finder dem troværdige og så skulle det også være mindst en halvering af lønnen.

          Så kan sagtens følge Toppel, egentlig også JH, han tabte så bare sit pokerspil (Rønnow).

          Comment


            Der er ikke mange stjerner der har vundet noget uden solide vandbærere... derfor betales solide vandbærere også derefter, det kunne Toppel ikke, og så skred han et sted hen hvor han kunne, endda uden at have den samme centrale rolle på banen længere...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Jeg ved, hvad han fik tilbudt - har det fra hestens egen mund - og hvis det står til troende, så ja...så kunne han sådan set ligeså godt arbejde som en pænt lønnet blikkenslager.

              Så kan man så diskutere, om det er en rimelig løn for en fuldtids fodboldspiller i Superligaen....det vil jeg ikke gøre mig til dommer over.
              Jeg fik også et tal at vide den gang der ikke lå langt fra velbetalt blikkenslager.

              Men tallet var uden diverse bonusser og så arbejder man vel også lidt færre timer som fodbold spiller..
              isoleret set kunne det samlede tal sagtens være tilfredsstillende men barren var desværre blevet sat alt for højt af Plabre Poul og han ville nok have været den lavstlønnede i den formodede start 11

              Comment


                Ifl. Stiften blev han tilbudt 60.000kr om måneden. Hvis det er rigtigt er det vel en ok løn, for en back up målmand. Men kan godt se at det er en stor nedgang fra 110.000kr .... Det er sgu også en sindsyg løn for 2 timers fodbold om dagen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Ifl. Stiften blev han tilbudt 60.000kr om måneden. Hvis det er rigtigt er det vel en ok løn, for en back up målmand. Men kan godt se at det er en stor nedgang fra 110.000kr .... Det er sgu også en sindsyg løn for 2 timers fodbold om dagen.
                  Længe leve Poul Hansen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Tænker også jeg kender tallene, ikke helt fra Toppel selv, men jeg finder dem troværdige og så skulle det også være mindst en halvering af lønnen.

                    Så kan sagtens følge Toppel, egentlig også JH, han tabte så bare sit pokerspil (Rønnow).
                    hvad mener du med " JH, han tabte så bare sit pokerspil (Rønnow) "
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Ifl. Stiften blev han tilbudt 60.000kr om måneden. Hvis det er rigtigt er det vel en ok løn, for en back up målmand. Men kan godt se at det er en stor nedgang fra 110.000kr .... Det er sgu også en sindsyg løn for 2 timers fodbold om dagen.

                      Har du et link ?

                      Kan kun finde dette :

                      http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=2713315
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Længe leve Poul Hansen
                        Hvad har Poul Hansen med det at gøre ?


                        Hvis jeg husker rigtigt stoppede Poul Hansen før Toppels sidste forlængelse , så tror du skal tørre den af på Troels eller bestyrelsen .
                        Last edited by Magge; 25-11-2015, 20:48.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvad har Poul Hansen med det at gøre ?


                          Hvis jeg husker rigtigt stoppede Poul Hansen før Toppels sidste forlængelse , så tror du skal tørre den af på Troels eller bestyrelsen .
                          jeg mener bare at huske at have hørt at Poul har lavet kontrakten. Om han så var i klubben da den blev underskrevet/offentliggjort kan jeg altså ikke huske..
                          Men hvis du har en overbevisende historie eller andre beviser om andet må jeg jo bøje mig . Vil bestemt ikke påstå at have klæbehjerne

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            hvad mener du med " JH, han tabte så bare sit pokerspil (Rønnow) "
                            Ved selvfølgelig ikke hvor meget JH regnede med Rønnow til OB, men det er min tro, at JH rent faktisk troede på det og så tog han chancen og tilbød Toppel andenmålmandens lønnummer. Problemet blev så bare, at Rønnow forsvandt og der var heller ikke rigtig andre førstemålmænd lige til at plukke. Det var en stor chance/risiko at tage og det smuttede for JH.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Ved selvfølgelig ikke hvor meget JH regnede med Rønnow til OB, men det er min tro, at JH rent faktisk troede på det og så tog han chancen og tilbød Toppel andenmålmandens lønnummer. Problemet blev så bare, at Rønnow forsvandt og der var heller ikke rigtig andre førstemålmænd lige til at plukke. Det var en stor chance/risiko at tage og det smuttede for JH.
                              Jeg håber så ikke at JH tillagde det mere end 0,25 % chance for at vi fik Rønnow . Ellers har han meget lidt føling med markedet
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X