Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.
Collapse
X
-
Jeg synes ikke Koval ser alt for heldig ud, men jeg ser dog en spiller der giver sig fuldt ud, der er andre der omvendt står og sover... Og det er et klassisk mål, som opstår i området fra pletten og ud efter, der får de kraftedeme altid lov til at stå fri...
Leave a comment:
-
Stærk tilfreds med det ene point, men sidder alligevel med skuffelse... Vi var rigtig tæt på de 3 i dag...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægKan simpelthen ikke forstå hvorfor i mener det er hans mål gider du evt lige forklare hvorfor??
Leave a comment:
-
Fra EB's livedækning :
Endnu en gang ender Koval med at se skidt ud. Han farer forvirret rundt i feltet, som en hovedløs høne. Til slut ender han med at springe ind i målet. Rømer afslutter på en løs bold, og Koval kommer springende ud fra sit net, men han kan ikke gøre noget ved skuddet.
Leave a comment:
-
Det var sgu en god kamp ag OB. Fcm er sgu heldige med at få noget med hjem.
Leave a comment:
-
Den følelse jeg sidder med lige nu, er lang tid siden jeg har haft. En følelse af, at vi kører de forsvarende mestre fuldkommen rundt, og jo nærmest bør vinde med 4 eller 5 mål. Og så jager det i maven alligevel fordi de får sådan et lortemål 2 min før tid. Det irriterer mig endnu mere end når vi fortjent får en røvfuld ind imellem. Falk er tabt for os, har der siddet bare en semi-interesseret klub og set med, så har de allerede nu hevet muldvarpen frem. Hold.nu.kæft. hvor er hans topniveau helt sygt.
Alt sammen til trods, så står vi igen med et ikke-tilfredsstillende resultat. Men hvis det her er den måde Kent gerne vi spille, så glæder jeg mig overordentligt til de næste par sæsoner.
Men ja, FUCKING ufortjent at de får noget med hjem fra Odense i dag.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægKan simpelthen ikke forstå hvorfor i mener det er hans mål gider du evt lige forklare hvorfor??
Synd og skam - vi spillede det bedste bold i sæsonen.
Leave a comment:
-
Hvis vi alle smider 100 kr pr mand pr måned. Hvor meget ekstra kan vi så tilbyde falken i løn.
Leave a comment:
-
Jeg synes lige vi skal bruge fem minutter på at anerkende hvor godt angrebsspil vi har. Det er helt uvirkeligt.
Leave a comment:
-
Pis og lort!! Hvor er det uheldigt! Der skal ikke scores af Muhjylland til sidst, det skal bare lukkes ned!!
Leave a comment:
-
fin kamp.
Skulason gjorde det godt - længe leve korte hjørnespark ;-)
Leave a comment:
-
Hold kæft hvor der ærgerligt , vi spiller e super god kamp. Lasse spiller en fin kamp men hvorfor helved skal han op og lave frispark, når man nu ved at FCM er skarpe på dødbolde. Koval står jo fint indtil da hvor han flyver rundt unden mål og middel og de scorer. Det er pis pis pis.
Leave a comment:
Leave a comment: