Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er meget hypotetisk snak om vi med Toppel i målet havde haft flere point...vi får det aldrig afklaret, Toppel kunne sagtens have fumlet et bold i kassen også.

Edit: Jeg har i øvrigt hørt fra en sædvanligvis pålidelig kilde at Toppel rejser med tog hver dag iført OB-jakke og cap. Han skifter så til BIF outfittet umiddelbart før han står af toget
    Jo jo. Det var jo også bare en følelse jeg lige havde. Ikke noget jeg påstår eller lign.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    KN storroser El Mak og Greve

http://www.fyens.dk/sport/Kent-Niels...rtikel/2894048

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er meget hypotetisk snak om vi med Toppel i målet havde haft flere point...vi får det aldrig afklaret, Toppel kunne sagtens have fumlet et bold i kassen også.

Edit: Jeg har i øvrigt hørt fra en sædvanligvis pålidelig kilde at Toppel rejser med tog hver dag iført OB-jakke og cap. Han skifter så til BIF outfittet umiddelbart før han står af toget
    Nu ser jeg Toppel af og til fordi han bor i nærheden af mit arbejde. Jeg kan bekræfte at han stadig cykler rundt i tøj med OB logo. Har nemlig undret mig .....

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg glæder mig over lækkert spil og 2 kampe i træk med point..

Meeeeen kan ikke lade være med at føle at var Toppel blevet havde vi haft flere point på nuværende tidspunkt

Leave a comment:

• manner
    replied
    egentlig lidt af et paradoks at vores højt besungne offensiv ikke kan score mere end en gang i går, og at vores vakkelvorne forsvar og midtbane i store dele af kampen tager brodden af FCMs dyre drenge...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Meget enig. Man skal også tænke på at det ikke er voldsomt meget han har at lave i dag. FCM er kun farlige på dødbolde, og alligevel disker han op med flere usikre indgreb, udover han også er aldeles medskyldig i deres scoring. Havde det bare været en enlig svale, så gik det jo nok, men det er det jo ikke, og derfor bør Radza banke alvorligt på til en startplads.
    jeg er "desværre" også meget enig i vurderingen af Koval. Netop det faktum at han ikke er overbelastet i går kan måske være en flig af forklaring på usikkerheden fra i går, alle målmænd har vel prøvet at spille sig varme i kamp med masser af skud og indlæg, men det er ikke den fornemmelse han efterlader at det kan ske.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Men hvad er hans topform? Vi havde mere "sorte huller" end konge-redninger af ham. Resten var mange usikkerhed og i bedste fald lidt middelmådighed fra ham... SUK.
    Meget enig. Man skal også tænke på at det ikke er voldsomt meget han har at lave i dag. FCM er kun farlige på dødbolde, og alligevel disker han op med flere usikre indgreb, udover han også er aldeles medskyldig i deres scoring. Havde det bare været en enlig svale, så gik det jo nok, men det er det jo ikke, og derfor bør Radza banke alvorligt på til en startplads.

Leave a comment:

• jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    El Makrini 4, Koval 7, det er sjovt...
    1. April?
    Det lyder sådan.
    Jeg synes også 4 er hårdt ved Ari. Han var god defensivt og aktiv offensivt hele kampen
    Og Mikkel Andersens karakter burde også være en gang højere, efter min mening.

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Ærgerligt med Kovals fumleri i dag. Men ellers en kanon kamp af OB, mere af det tak.
    Og så have Mikkel Andersen en ualmindelig god dag i målet:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...edning/5837674

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Kent vil sætte sig ned med Falk nu og forhandle kontrakt

http://www.bt.dk/superligaen/kent-ni...alk-abonnement
    Graulund om Falks situation var fantastisk at høre på: "Nu må rigmændene i OBs bestyrelse til lommerne, og sprænge lønbudgettet. Kvalitet koster og skal man ud og finde en spiller på samme niveau, er det jo altid usikkert om de lever op til forventningerne". (Efter hukommelsen).

Leave a comment:

• Oelle
    replied
    Lasse Nielsen.... Nu med fuldt tandsæt

http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-praes...tre-point.aspx
    De tænder var pillet ud under kampen, for jeg bed mærke i, at han stadig ikke havde tænder i munden.
    Men smukt ser det da ud

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Hvis man vil dreje den direkte så er det jo falk og koval der koster de 3 point. Rasmus skal score 3 min før til 2 0 men den er vel glemt.
    Ja, hvis vi glemmer at Falk udgør det meste af vores offensiv ... og selv skabte chancen.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    El Makrini 4, Koval 7, det er sjovt...
    1. April?

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    også en måde at se det på.....for mig ræser han tilbage mens der desværre ikke er nogen der samler op uden for feltet, men sådan ser vi jo tingene forskelligt
    Der er alt for ofte for meget passivitet defensivt ... med Koval er det omvendt, han har intet at gøre derude, hvis han ikke kan få den længere væk/har kontrol over situaitionen.

Koval har en kæmpe aktie i det mål ... som jeg ser det.

Han er også meget tæt på at give en ripost væk tidligere ...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lasse Nielsen.... Nu med fuldt tandsæt

http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-praes...tre-point.aspx

Leave a comment:

Working...
X