Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.
Collapse
X
-
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er meget hypotetisk snak om vi med Toppel i målet havde haft flere point...vi får det aldrig afklaret, Toppel kunne sagtens have fumlet et bold i kassen også.
Edit: Jeg har i øvrigt hørt fra en sædvanligvis pålidelig kilde at Toppel rejser med tog hver dag iført OB-jakke og cap. Han skifter så til BIF outfittet umiddelbart før han står af toget
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg glæder mig over lækkert spil og 2 kampe i træk med point..
Meeeeen kan ikke lade være med at føle at var Toppel blevet havde vi haft flere point på nuværende tidspunkt
Edit: Jeg har i øvrigt hørt fra en sædvanligvis pålidelig kilde at Toppel rejser med tog hver dag iført OB-jakke og cap. Han skifter så til BIF outfittet umiddelbart før han står af toget
Leave a comment:
-
egentlig lidt af et paradoks at vores højt besungne offensiv ikke kan score mere end en gang i går, og at vores vakkelvorne forsvar og midtbane i store dele af kampen tager brodden af FCMs dyre drenge...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMeget enig. Man skal også tænke på at det ikke er voldsomt meget han har at lave i dag. FCM er kun farlige på dødbolde, og alligevel disker han op med flere usikre indgreb, udover han også er aldeles medskyldig i deres scoring. Havde det bare været en enlig svale, så gik det jo nok, men det er det jo ikke, og derfor bør Radza banke alvorligt på til en startplads.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMen hvad er hans topform? Vi havde mere "sorte huller" end konge-redninger af ham. Resten var mange usikkerhed og i bedste fald lidt middelmådighed fra ham... SUK.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEl Makrini 4, Koval 7, det er sjovt...
1. April?
Jeg synes også 4 er hårdt ved Ari. Han var god defensivt og aktiv offensivt hele kampen
Og Mikkel Andersens karakter burde også være en gang højere, efter min mening.
Leave a comment:
-
Ærgerligt med Kovals fumleri i dag. Men ellers en kanon kamp af OB, mere af det tak.
Og så have Mikkel Andersen en ualmindelig god dag i målet:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...edning/5837674
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKent vil sætte sig ned med Falk nu og forhandle kontrakt
http://www.bt.dk/superligaen/kent-ni...alk-abonnement
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men smukt ser det da ud
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægHvis man vil dreje den direkte så er det jo falk og koval der koster de 3 point. Rasmus skal score 3 min før til 2 0 men den er vel glemt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
1. April?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægogså en måde at se det på.....for mig ræser han tilbage mens der desværre ikke er nogen der samler op uden for feltet, men sådan ser vi jo tingene forskelligt
Koval har en kæmpe aktie i det mål ... som jeg ser det.
Han er også meget tæt på at give en ripost væk tidligere ...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: