Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt VFF - OB, 0 - 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    Vil mene at både Esbjerg og Hobro nu er på 30.
    Hobro er på 32, men kun de 2 af dem er skrivebordsmål, AGF scorede jo 1 i kampen.
    Ja okay.
    Men ringe dét har vi altså været dernede

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja okay.
      Men ringe dét har vi altså været dernede
      Det er vi helt enige om :-)

      Comment


        #48
        Falk og Ari på rundens hold. Flotte ord til Ari.

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...15-spillerunde

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Falk og Ari på rundens hold. Flotte ord til Ari.

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...15-spillerunde

          MvT
          Ari spillede en okay kamp ja men folk der så BIF/FCK igår vil nok stille spørgsmålstegn ved dette valg..
          Men fedt for Ari og hvis han holder dette niveau resten af sæsonen kan vi godt prioritere andre pladser først når man kigger på forstærkninger

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ari spillede en okay kamp ja men folk der så BIF/FCK igår vil nok stille spørgsmålstegn ved dette valg..
            Men fedt for Ari og hvis han holder dette niveau resten af sæsonen kan vi godt prioritere andre pladser først når man kigger på forstærkninger
            jeg vil mene at vi under alle omstændigheder skal prioritere cf højest i næste vindue, om det så skal kaste 1 eller 2 af sig lader jeg de sportsligt og økonomisk ansvarlige styre
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ari spillede en okay kamp ja men folk der så BIF/FCK igår vil nok stille spørgsmålstegn ved dette valg..
              Men fedt for Ari og hvis han holder dette niveau resten af sæsonen kan vi godt prioritere andre pladser først når man kigger på forstærkninger
              "Den islandske fighter lukkede ned for Viborg-offensiven og havde som vanligt masser af energi til også at bidrage fornemt i offensiven."

              Den studsede jeg lidt over.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                "Den islandske fighter lukkede ned for Viborg-offensiven og havde som vanligt masser af energi til også at bidrage fornemt i offensiven."

                Den studsede jeg lidt over.

                MvT
                Har han ikke relativt mange assists i sin karriere i OB? Han kunne meget let have stået med 2 assists i gårsdagens kamp, hvis Fester havde headed den første ind i stedet for på stolpen.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  "Den islandske fighter lukkede ned for Viborg-offensiven og havde som vanligt masser af energi til også at bidrage fornemt i offensiven."

                  Den studsede jeg lidt over.

                  MvT
                  Jeg synes nu det er rigtigt, at Ari generelt spiller med stor energi og fight. Til tider bliver han overmatchet fysisk og/eller har (alt) for mange fejlafleveringer. Det ser jeg primært som hans problem.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Har han ikke relativt mange assists i sin karriere i OB? Han kunne meget let have stået med 2 assists i gårsdagens kamp, hvis Fester havde headed den første ind i stedet for på stolpen.
                    Ari har 6 mål og 9 assists for os i 74 kampe. Det er vel ganske pænt.

                    http://www.transfermarkt.co.uk/ari-f...s/0?saison=ges

                    Hans statistik i næstbedste svenske er vanvittig for en central midt! Mål eller assist i hver 2. kamp.

                    Comment


                      #55
                      Jeg synes heller ikke ari er så vanvittig offensiv, men til gengæld slår han nok de bedste indlæg i truppen, så derfor er det lidt ærgerligt det ikke lægger til ham at piske op og ned af flanken. Det ses også i statistikkerne at han okke er helt dum på indlæg og dødbolde generelt

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg synes heller ikke ari er så vanvittig offensiv, men til gengæld slår han nok de bedste indlæg i truppen, så derfor er det lidt ærgerligt det ikke lægger til ham at piske op og ned af flanken. Det ses også i statistikkerne at han okke er helt dum på indlæg og dødbolde generelt
                        Men med EL foran sig har muligheden for at gå med frem jo heller ikke været helt så stor.

                        Men at RF er bedre til at hjælpe defensivt end El er.

                        Og er sikker på at det kun kan blive bedre :)

                        Comment

                        Working...
                        X