Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karakterer: VFF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Karakterer: VFF - OB

    Hej alle.
    Da jeg for første gang i sæsonen missede en kamp vil jeg lige høre om folk vil smide jeres vurdering af spillernes præstationer herind. I bestemmer selv skalaen. På forhånd tak
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    1-10

    Koval 8
    Desler 7
    HJ 7
    LN 6
    AS 6
    MG 6
    MeM 7
    AB 6
    Falk 9
    Fester 8
    Zohore 6

    Comment


      #3
      Tak fmprOB
      Ingen andre???
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #4
        Koval: En fin redning, ellers havde han egentligt en ganske rolig dag. Ingen usikkerhedstegn i dag
        Desler: OK kamp, men synes godt, at man kunne se, at han havde været ude i et stykke tid. Han blev egentligt sat fint op i et par situationer, men manglede lige det sidste overskud og antrit (men det er der jo heller ikke noget at sige til)
        Stopperne: OK. Vi holder nullet. Havde det lidt svært i opspillet, da Viborg stillede sig langt ned og lod LN og HJ spille den (langsomt) rundt. Flot aflevering op igennem banen af HJ ved vores mål dog. Har altså desværre begge et par udfald også
        Ari: Spillede en fin kamp på vb i dag. Aggressiv overfor Kamper, så han ikke fik lov at vende for meget. Flot assist ved målet, men havde også et par helkiksede indlæg inden.
        Greve: Ret anonym men stor arbejdsindsats
        Makrini: Smed et par dumme bolde, der kunne have kostet, men hvor var det ellers dejligt at have ham tilbage. En rigtig central midt, der ikke er bange for at skralde igennem
        Azer: Ok kamp, det forbliver dog (desværre) for meget lige-ved-og-næsten med ham
        Falk: Banens bedste (8 ud af 10)
        Festersen: Kanon hovedstødsmål. Arbejder fint og går også fint med i nogle af kombinationerne.
        Zohore: Ikke efterårets bedste kamp af ham, men det er da heldigvis en hel anden udgave af Zohore, vi får at se end i foråret. Mere fit og engageret, og det fik vi også at se i dag, hvor hans fysik alene skaber et par farlige situationer

        Comment


          #5
          Synes Azer gør det bedre end han får kredit for. Idag giver han både makrini og falken mulighed for at spille deres spil da han deltager både defensiv og offensivt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Synes Azer gør det bedre end han får kredit for. Idag giver han både makrini og falken mulighed for at spille deres spil da han deltager både defensiv og offensivt.
            Jeg syntes han er en Kvist Ultra Light
            Alibifodbold ser vi alt for meget af fra hans side. Han bliver aldrig farlig, er pænt langsom og kan ikke tackle særligt godt..

            Jeg håber at vi tager en værdig afsked med ham til sommer og ønsker ham alt muligt held og lykke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg syntes han er en Kvist Ultra Light
              Alibifodbold ser vi alt for meget af fra hans side. Han bliver aldrig farlig, er pænt langsom og kan ikke tackle særligt godt..

              Jeg håber at vi tager en værdig afsked med ham til sommer og ønsker ham alt muligt held og lykke
              Han er i hvert fald ikke god nok, hvis OB skal op i top 4-6. Deroppe går det for hurtigt for ham og man bliver straffet for ikke at tackle igennem og få bremset spillet med små kloge frispark, når det er nødvendigt. Og hans afslutninger i dag er ikke superligaen værdig.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Han er i hvert fald ikke god nok, hvis OB skal op i top 4-6. Deroppe går det for hurtigt for ham og man bliver straffet for ikke at tackle igennem og få bremset spillet med små kloge frispark, når det er nødvendigt. Og hans afslutninger i dag er ikke superligaen værdig.
                Til start 11 skal vi bruge en der er lidt mere offensiv end ham og 2 klasser bedre.. En der passer med Makrini..
                Så kan Matti og JJT være backups. Og skulle de slå en af de 2 startende af ser det vel også meget godt ud...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Han er i hvert fald ikke god nok, hvis OB skal op i top 4-6. Deroppe går det for hurtigt for ham og man bliver straffet for ikke at tackle igennem og få bremset spillet med små kloge frispark, når det er nødvendigt. Og hans afslutninger i dag er ikke superligaen værdig.
                  Se der er vi to sgu enige ;-)

                  Han mangler altså 20 % i stort set alle spillets facetter .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Synes Azer gør det bedre end han får kredit for. Idag giver han både makrini og falken mulighed for at spille deres spil da han deltager både defensiv og offensivt.
                    Jeg er enig omkring Azer, ikke nogen stor kamp, men synes ikke han var så skidt i dag... Han er ikke helt der hvor han kan udfylde en så stor rolle på holdet, han er involveret i meget og han har de her perioder løbende igennem kampene hvor han kikser 3-4 aktioner i træk... Kunne han blive mere stabil få lidt mere overblik, så er vi ganske langt med Azer vil jeg mene, men om det kommer er så en anden sag...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment

                    Working...
                    X